Als de locatie een beetje centraal Nederland is dan doe ik ook mee! (als het in Losser is dan kom ik zeker, is in de "achtertuin")
Versie 2 van de Bagged Mimi is begonnen. De 125grams versie doet het niet zo lekker als het waait.
Dit keer ga ik voor een poly-vleugel, een grotere/lange romp, 1/2 lengte van een Skyshark p100 stokkie. (dus kan ik er twee bouwen uit één stok + omdat ze een beetje flexi zijn is korter natuurlijk beter....

)
Gewicht zo min mogelijk richting de vleugeltips om rechter te lanceren en eens kijken of de Zone z4d-verticaal en freakV2-Horizontaal profielen voor de staartvlakken goed werken op een mini.
Donkere dagen komen er aan, een 0805 LEDje mee baggen in de vleugeltips maakt vliegen in schemer vast makkelijker. Accuduur maakt toch niet uit, vingers zijn te koud voordat de accu leeg is.
kan niet wachten weer verder te bouwen. :lol:
Iedereen succes met de nieuwe build-up kitjes! ziet er allemaal ook heel mooi uit, maar niet voor mij. Heb een beetje allergie voor werken met hout en spanfolie. te frustrerend voor mij.
-Rasmus