Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
.... morgen ga ik beginnen met lijmen.![]()
Ik kan me herinneren dat "iemand" deze zomer z'n 3m zwever tijdens landen in m'n edelweiss xxl prakte......
...hmmmmmmm....wie was die piloot ook alweer????......hmmmmmmm :shock:
ik knoop het allereerst aan het roertje. Dan buiten de romp aan het servo hoorntje zodat je er beter bij kunt. Je hebt dan wel wat overlengte op je dyneema. Dan de servo in de romp leggen en naar de plaats schuiven waar hij ongeveer moet komen. Dyneema overlengte om het servohoorntje wikkelen tot het strak staat. Vastlijmen met een drupje dunne CA. Dan de servo nog de laatste mm naar voor of achter schuiven zodat het roertje netjes neutraal staat. paar drupjes lijm langs de servo en hij zit vast.orgen maar eens aan de gang met het aanbrengen van de roertjes en het installeren van de servo's. Zal gepriegel worden om de dyneema vast te knopen. Any tips?
Zal gepriegel worden om de dyneema vast te knopen. Any tips?
Ja, ik zag het in Terlet gebeuren....PS. Kcnarf, je bent in korte tijd een een stuk ouder geworden...
Het schroefjes gepriegel gaat het best als je gaatjes in de zijkant van het rompje maakt... zie ook
De dyeem draadjes door de teflon buisje--> staartbuis --> romp trekken doe ik met een dikke nylondraad / vislijn....dyeema met CA aan de vislijn plakken en dan van achter naar voren de dymeema door de romp halen.