oke ik wil voor nk eigenlijke wel een nieuwe romp.
ik heb nog 3mm balsa liggen... voldoet dat? of 2mm met triplex (ben niet zo fan van glassen..)
Justus
ps net gecrashed vertel ik zo wel ff nu me kop niet zo naar staan...
edit: de crash,
ik wou dus ff gaan gooien, normaal vlieg ik in de buurt maar omdat de mimi nog niet lekker sturde heel ver weg gefietst naar een erg groot weiland na 15 minuten te hebben gefietst mimi opgebouwd en 5 worpjes gedaan, ging erg lekker totdat er een man met hond aankwam. aangezien ik nogal bang ben voor honden maar weggegaan, toch wou ik oefenen dus teruggegaan aangezien de man met de hond weg was kon ik weer terug. lekker staan gooien af en toe omkijken totdat het echt goed ging, toen lette ik niet meer op de hond dus ik deed een worp en kwam weer naar beneden, maar toen ik op een meter of 4-5 hoogte zat zag ik dus weer een hond naast me, in dat moment lette ik dus niet op de mimi (ik bevroor zo'n beetje) en toen ik weer oplette lag de mimi dus al in 3 delen.... dus das mooi balen, rotbeesten... kan weer lijmen nu..... verder ging het werpen en vliegen wel goed, zelfs de bochtjes waren te doen...
p.s. er komen toch geen honden op het f3k?