MiMi zomer cup 2013 MVC Midden Nederland

Ja, een p100 stokje heb ik nog wel, er liggen er hier nog 4, 1 zit nu in de vliegdoos voor morgen.

IK heb vandaag zelfs mn auto opgeruimd (lees: heb m'n auto moeten opruimen), en idd er staat nu genoeg in om mee op vakantie te gaan :D

Hierbij ook wat inzicht in mijn geheime wapens...dit is maar een deel, ik geef niet alles prijs.

Picture1+067.jpg

Laatst bewerkt:
Oh tegek Frank, als ik er een mag overnemen graag!!!

Ik heb mijn auto inmiddels al ingepakt voor vakan.... Ehhh de mimi cup

Ter opvulling ook de twister 2 (ik heb nog wat vragen over de kist die Frans of een andere ervaren vlieger misschien kan beantwoorden) en een cularis (voor je weet maar nooit of het handig is, vliegles als er een onervaren piloot is of zo) mee!!!

Tevens wat lijm, tape, en klein grut!

Alleen de dorstlesser moet ik nog inpakken maar die staat te koelen!

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb stokbrood met kruidenboter en kruidenkaas en koeken voor bij de koffie. Paar dlg's en goed humeur. Lijkt goed te komen dus. Werpen moet wel lukken. Gewoon fullsize dlgtje meesmokkelen die wat langer vliegt als de mini. Hoef ik ook niet zo vaak te gooien ;)

Niels, ik kan je morgen wel helpen met de twister als je wil. Mijne staat ook klaar. Kun je die ff proberen en kijken of je die afstelling lekker vind vliegen.

Gaaf we hebben dus ook kekke grote kisten....smullen denk ik dan :D En wat betreft smokkelen...zolang de jury het niet in de gaten heeft is er nix aan de hand :D en ik vind alles mooi :D

Tjonge ben bang dat de omschrijving MiMi-cup langzaam de lading niet meer dekt. Iest van MiMi-feest lijkt meer op zijn plaats.
Mis alleen nog een DJ. Zou best wel eens DJ DeeLGee kunnen zijn.

Neem ook mijn full-size mee voor in de pauze :)

Tot morgen.

Frans

Ik denk dat ik alvast maar ga rijden.....
Het is maar een uurtje maar ja je weet het nooit he .... Die files op zondag ochtend.....

Ik ga zo naar bed dan is het eerder morgen. (Heb dat gevoel van vroeger dat je de volgende dag jarig bent)

Top Robert!!
Ik heb mijn eerste zwiepjes er op zitten met de twister maar heb nog nooit een full size life zien vliegen, dus geen idee of ik het goed doe!
Hij is nog heel dus iets gaat er wel goed natuurlijk

Tot morgen allemaal!!!

Tjonge ben bang dat de omschrijving MiMi-cup langzaam de lading niet meer dekt. Frans

De prijzen gaan nog steeds en alleen naar de mimi's hoor! Maar met wat anders slingeren mag altijd, en als je je twister II of je Cobra 2009 spectaculair de grond in werpt kom je msschien in aanmerking voor de pechprijs :D

En neem je full size mee, lijkt me leuk om te zien !

Hier is ook alles in opperste staat van lading en heb ik een deel van de woonkamer ingepikt om alles wat mee moet klaar te zetten.

Een zekere mate van nervositeit maakt zich hier meester. En als ik net zo onrustig slaap als afgelopen nacht dan word het zwiepen nog lastig morgen. Gelukkig zit ik zelf in de jury ;)

Ohhh Frank wat leg je de lat toch hoog

Inplaats van een dagje relaxed slingeren wordt het dan toch een strijd om het hoogst haalbare!!!

Doe jij overigens al dat rood aan, inclusief bezem?? Ik voel me een beetje overclassed zo!

Tis een x prijs he ? Dus tis nog een verassing wat het precies is ! :D :D

Ik denk nog even na over het rood, ik begin gewoon met een hoofddeksel...en schaal dan op wanneer nodig.

Laatst bewerkt:
niet gelukt! en ik geloof dat huey ook al op is / maar niet in slaap kon komen. Hahaha

Ik kijk hier naar zonsopgang, mooie wolkjes en blauwe lucht !

Haha, ik zit ook al een tijdje naar de ludolfs te kijken op discovery.....

Ik zit hier een beetje de klok vooruit te kijken

Gelukkig ben ik niet de enige die wakker is :D beide kids zitten het inpakken een beetje in de weg, zo de baas maar eens wakker maken ;)

Het weer ziet er goed uit, wat bewolkt maar weinig wind en de mist trekt op. Robert is ondertussen onderweg naar mij als het goed is. Tevens maar even accu voor de EZglider laden, je weet maar nooit. Tot straks!

En wat post je dan na zo'n dag...details komen nog wel, dit was een toppertdagje zeg.
Mees en ik reden vanavond met ondergaand zonnetje met twee keer een grote grijns naar huis :D

to be continued! (wie heeft er foto's en nog meer commentaar :D ?)

Laatst bewerkt:
Back