MiMi zomer cup 2013 MVC Midden Nederland

Bokkomees; Mimi KF3 wing, 2.4GHz
Planck_Franck; Mimi 005 en 007 foam wing , 2.4 GHz (birdy rompje)
Secondelijm; Mimi build up, 2.4 GHz (birdy rompje)
Niels1275; Mimi solid, (met en zonder gaten) 2.4GHz
Huey: Mimi foam wing , 2.4 Ghz (birdy rompje)
Sadkingbilly: Versie 1 Solid wing met gaten, ultracote. Elevator & rudder ongeveer 15% vergroot. 2,4GHz!
Frans Bal: MiMi. solid en semi-solid 2.4GHz
Meylink : Mimi solid 2.4 GHz \
evbragt : Mimi, buildup 2,4 GHz
Vw4style: Mimi Solid en Semi Solid 2,4 Ghz
Robert14 Eigenbouw gedrocht mimi achtig 2,4ghz
joris: mimi met schuimkern vleugel 2,4ghz

Dit kan gewoon niet meer fout gaan lijkt het. Inwendig en uitwendig is alles aanwezig !

Misschien is het de combinatie kaarsjes branden en de achterwaartse regendans? ... gouden combinatie?

Woeeeehahahahaha,

Man aan het einde van de dag hebbie straks een te volle pens om te gooien.

En we nemen mee: huzarensalade, saus, bordjes,bestek, blikjes fris en een vuilniszak, dwarswind
Nee geen dwarswind meenemen, wind in het gezicht of nog beter een blikje thermiek extra sterk, da's een stuk beter.

Francesco

Blikjes thermiek hadden ze hier in het noorden niet meer, nog wel frank zijn voorkeurs drank dus die ligt ruim voldoende achterin, ik moet alleen nog even een koeling regelen, om de airco de hele dag te laten draaien is ook weer zo wat...... Alhoewel dit wel weer goed is voor de thermiek komende jaren ;-)

Inmiddels is alles opgeladen en nog een keer nagekeken.....
Alleen nog een nieuwe voltage booster een plekje geven en dan is mijn vloot klaar voor zondag!!

Man wat kijk ik er naar uit,!!

piepzooi, ik had die skyshark stokjes besteld en dan krijg ik de melding dat ik ze pas volgende keer binnekrijg. dat word dus geen mimi zondag mischien kan ik nog op tijd zo'n depron ding maken van dat andere draadje, ben ik daarmee ook welkom?

Tuurlijk ! Anders neem ik wel een ammehoela voor je mee, ontvanger en -accu erin en je kan smijten. Gewoon gezellig toch !

piepzooi, ik had die skyshark stokjes besteld en dan krijg ik de melding dat ik ze pas volgende keer binnekrijg. dat word dus geen mimi zondag mischien kan ik nog op tijd zo'n depron ding maken van dat andere draadje, ben ik daarmee ook welkom?

ik heb ook nog wel een stokje liggen hoor..als je alles klaar maakt zover mogelijk dan is een stokje in lijmen 1 uur werk ?
Geef de details maar door, dan doen we naast de vleugel van v bracht :D ook jou stokje in 1 uur klaar.

ik heb ook nog wel een stokje liggen hoor..als je alles klaar maakt zover mogelijk dan is een stokje in lijmen 1 uur werk ?
Geef de details maar door, dan doen we naast de vleugel van v bracht :D ook jou stokje in 1 uur klaar.

dat zou echt geweldig zijn, ik zal zorgen dat ik mn mimi zo ver het kan klaar heb. kan ik toch nog vliege deze zondag :p
maar wat bedoel je eigenlijk met de details????

Ik heb nu een staartje voor je klaarliggen, van mn oude 004. (die ik tegen de paal zwiepte) Stabilo zit er al op, oud ri roertje heb ik er net uitgefreesd die moeten we dus nog fixen zondagochtend..neem je nieuwe ri. roertje mee met roerarmpje erop.. Draadjes en teflon dingetjes zitten al in het staartje...

moet in een half uur te monteren zijn lijkt me. ik ben een bouwert ey ? :D

Tunen doen we wel op het veld.

HAHAHA :D tsja, maar 't ligt allemaal wel klaar nu :D

Picture1+064.jpg

Dus zondag om +1000 uur erik en joris in mijn hobbykot (tis daar nu wel een enorme bende..misschien heb ik zaterdag tijd om op te ruimen.. ) ,

1. vleugeltje 004 op de MiMi romp van erik pas maken, 30 min.

koffie en stiekem roken in de tuin.

2. staart 004 op het rompje+vleugel van Joris. 30 min.

dan 15 minuten rijden naar het midden nederland plein...en om 1200 uur zwiepen?.

moet kunnen.

Laatst bewerkt:
Back