Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Is hij af Joris?
Foto?
(Ook even in het Mimi draadje plaatsen)
Nee geen dwarswind meenemen, wind in het gezicht of nog beter een blikje thermiek extra sterk, da's een stuk beter.En we nemen mee: huzarensalade, saus, bordjes,bestek, blikjes fris en een vuilniszak, dwarswind
Woeeeehahahahaha,
Man aan het einde van de dag hebbie straks een te volle pens om te gooien.
piepzooi, ik had die skyshark stokjes besteld en dan krijg ik de melding dat ik ze pas volgende keer binnekrijg. dat word dus geen mimi zondag mischien kan ik nog op tijd zo'n depron ding maken van dat andere draadje, ben ik daarmee ook welkom?
Blikjes thermiek hadden ze hier in het noorden niet meer, nog wel frank zijn voorkeurs drank dus die ligt ruim voldoende achterin, ik moet alleen nog even een koeling regelen
ik heb ook nog wel een stokje liggen hoor..als je alles klaar maakt zover mogelijk dan is een stokje in lijmen 1 uur werk ?
Geef de details maar door, dan doen we naast de vleugel van v brachtook jou stokje in 1 uur klaar.
maak er ook eentje van franck bouwsnelheid (wel ware snelheid!Ik zal video opnames maken, dan kan ik ze thuis in slow-mo afspelen.