Dankjewel huib ! Jij bent er ook bij ?
Is nog niet zeker of ik dan kan.
Met vriendelijke groet,
Huib
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel huib ! Jij bent er ook bij ?
Hier zoeken op Utrecht:
Model Airfields Database - NL4849 - Utrecht ModelvliegclubUtrecht
De vooruitzichten zijn vooralsnog P E R F E C T
Wind, waves & weather forecast IJsselstein - Windfinder
(maar ja, weermannen liegen dat het gedrukt staat en worden daar nog voor betaald ook...)
Nog 1 ding...........zijn we het met elkaar eens dat als er 4Bft. wind wordt voorspeld, dat we de meeting uitstellen ? Bij een 3Bft. gaat een MiMi al behoorlijk wapperen, en het moet natuurlijk wel leuk blijven zonder overbodige schades......
bij een midair krijg je de stukken van de tegenstander mee naar huis als souvenierIs er ook een wedstrijdonderdeel voor de mooiste crash of slechtste worp?
En we nemen mee: huzarensalade, saus, bordjes,bestek, blikjes fris en een vuilniszak, dwarswindWe hebben al een skottelbraai en partytent (Huey, Secondelijm)
We hebben al prijzen, iedre deelnemer heeft prijs !! (de een wat meer dan de ander..je moet er wel wat voor doen) (organisatie comite, Huey)...
We hebben al iets unieks voor elke deelnemer, volgens mij nog nooit vertoont op enig andere MiMi mini meeting....,(organisatie commite,Frans Bal..)
We hebben al vocht voor de inwendige mens (beperkt assortiment, wel mijn 1e keus ), Niels
We hebben al uitgebreid assortiment vocht 0% (niet mijn voorkeur), Secondelijm
We hebben al vleesch voor op de skottelbraai, Planck_Franck, Huey
We hebben al koffie en chocola, evbragt
......(nog in te vullen.....ik mis nog iets met bak salade / saus / bordjes / bekers.)