MiMi zomer cup 2013 MVC Midden Nederland

Helder, langzaam rijden. Temeer omdat we te gast zijn en de club niet in een kwaad daglicht willen brengen! Valt overigens niet mee met een gekietelde V70R :)

:D Maar zo ist wel, MVC MN is daar net begonnen na 295,69 bezwaarschriften en gedoe...dus ff laten zien dat zwiepers geweldig nette mensen zijn ! :D

Ik neem zelf mijn rode stoeltje mee. Die zit namelijk lekkerder.

:D

je kan die stoel ook net iets hoger en verder werpen...
het rood helpt ook bij het terugzoeken van de stoel... (het is toch dat tikkeltje beter zichtbaar bij mistige condities)

@franck, hoe moeten we jouw dan gaan noemen vanaf zondag?
ik wist niet dat jij ook zo was? :D

Is het handig als ik naambordjes mee neem, of rugnummers?

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Shit,

Ik zit nu net naar piets weerbericht te kijken, voorspelling is ook volgens Piet perfect! Het evenementenweer krijgt zelfs een negen...

Maar hadden we hem niet moeten bellen??
Die had vast graag zondag het weer vanaf Nederlands eerste mimi open gepresenteerd!!

Had wel een giller geweest

Is er overigens behoefte aan tafel(s) en stoelen? Hoever van het veld kun je parkeren? Wat ik eventueel kan meenemen:

- twee partytenten
- campingtafel
- klapstoelen
- thee (voor Robert14 :D)

Als er formulieren uitgeprint moeten worden kan ik dat vandaag eventueel al doen; is er al een wedstrijdschema?

Voor mensen die nog niet eerder een wedstrijd gevlogen hebben, doe stevige liefst hoge schoenen aan. Mocht het gras vochtig zijn dan krijg je in ieder geval geen natte voeten ;)

De parkeerplaats is zeker 25 meter lopen. Tafeltje en stoeltjes altijd goed, het wordt mooi weer dus ik vraag me af of een partytent niet overbodig is.

Voor wat betreft het programma; we gaan beginnen met vrij smijten en o.h.-en over de MiMi, dan besluiten we gezamelijk met de deelnemers welk programma we gaan vliegen.

De MiMi-cup zelf heb ik net nog even opgepoetst, die staat glimmend klaar voor de winnaar morgen !

en suiker haha

Ik weet nog niet 100% zeker of ik kom. Heb mijn ribben gekneusd dus redelijk pijnlijk. Misschien dat ik nog ander kistje meeneem om wat rond te vliegen.

Ai dat kan verdraaid zeer doen. Mgoed, bij deze; de local rule is dat je ook een helpzwieper mag inzetten naar eigen keuze. En er lopen er 13 rond zondag :D

Als de sfeer morgen half zo goed is als in dit draadje, is het zeker de moeite waard om te komen. Ook al vlieg je niet.

@Franck,
Die balletjes lijken me heerlijk.
Helaas moet ik rond 16:00 weg en heb ik de volgende ochtend een bespreking...

Als de sfeer morgen half zo goed is als in dit draadje, is het zeker de moeite waard om te komen. Ook al vlieg je niet.

@Franck,
Die balletjes lijken me heerlijk.
Helaas moet ik rond 16:00 weg en heb ik de volgende ochtend een bespreking...

Het wordt morgen gewoon geweldig, geen zorg.

Dan zal ik de kipjes wat gespreksvriendelijker maken en wat eerder op de braai doen. :D

IK heb net nog t staartje voor joris verder voorbereid, en mn hobbykot enigzins opgeruimt. Alles wat ik kwijt was heb ik inmiddels weer gevonden :D

Laatst bewerkt:
Neemt er iemand nog mee:

- water om koffie/thee te maken
- een thermoskan om de koffie in te zetten

Ik neem een pak koffie, filterhouder, filters, een pannetje en de skottel mee.

Neemt er iemand nog mee:

- water om koffie/thee te maken
- een thermoskan om de koffie in te zetten

Ik neem een pak koffie, filterhouder, filters, een pannetje en de skottel mee.
Ik zou toch voor de koffie zorgen?

Ik neem een fluitketel, 5l jerrycan, brander (skottelbraai), 20 zakjes oploskoffie, 20 zakjes cappuccino, suiker, melk, roerstaafjes en plastic bekers mee.
Ik heb gekozen voor de oplostoestanden vanwege het gemak.

Voor de zoetekauwen een paar zakjes Twix en kitkat.

Ik heb ruim voldoende van frank zijn favoriete dorstlesser mee, groene want die waren in de aanbieding, anders hadden het natuurlijk rode geweest.

Ik heb zelfs nog twee testers van de vakantie om te zien of je nog terug mag rijden ;-)

Ik ga straks de auto inpakken! Ik heb gewoon het gevoel alsof ik op vakantie ga!!!

Stukje roofing ben ik zeker in geïnteresseerd frank!!
Heeft er iemand nog p100 of p90 buis teveel?? Zou er graag een overkopen, dat scheelt weer verzendkosten, zo niet dan bestel ik gewoon zelf maar als je er teveel hebt dan graag!!

Back