Mini Cessna van Kyosho "MINIUM"

• Topicstarter Topicstarter Eric R
  • Startdatum Startdatum
Hallo,

Kan iemand mij helpen/vertellen waar ik voor een christen eagle een nieuw asje en prop kan bestellen? Was gisteren voor nop na quartel zwolle gereden na eerst gebeld te hebben en had het op voorraad zei die, NOT! Maar kon hem wel bestellen. Laat maar dan dacht ik zoek het zelf uit. Dus wie kan mij helpen.

Groet,

Raymond

als het goed is, dan kan het de komende 2 dagen...daarna zou de wind weer iets sterker worden.

Gisteravond nog heel even met de citabria gevlogen (windkracht 4 ofzo) gewoon in de straat.
centje eronder geplakt en gewoon gaan.....recht omhoog als een speer om vervolgens te verdwijnen boven op een flat.....

Op goed geluk maar gas gegeven en jawel, daar kwam hij alweer.
Meteen maar geland, doen we niet weer met zoveel wind in de straat vliegen..

Voorlopig waait het hier goed iig... gister ging de wind liggen toen het al donker was :(

Heb op die manier al eens een xtwin (jet model) van iemand de boom in gevlogen (HOOOOG in de boom...)

Uiteraard gaan we kijken of we iets gefilmd kunnen krijgen :D

Nu ook nog op jacht naar een walkera 4g3 ofzo (voor niet te veel geld), voor binnen en windstille dagen in de tuin...

net met de edge gevlogen :)

vliegt echt veel cooler als die Cessna, stuk sneller, en loops trekt hij goed. Rollen gaat ook goed, als je op tijd down geeft :)

Rugvlucht maar een klein stukje geprobeerd :P vloog toen recht boven me hoofd, dus dat ging niet helemaal zoals gepland :) en eindigde in een boom :P hahahaha

gisteravond weer ff gevlogen met de citabria, met windkracht 2-4.
Ging erg moeizaam om hem recht in de wind tw houden (en achteruitvliegen), maar wel leuk om te doen.

Had er ook een filmpje van gemaakt, alleen kan mijn computer het kaartje niet lezen.......

Ojeej...

niet helemaal ontopic, maar ik heb gisteren mijn eerste eigen vluchten gemaakt met mijn 400 klasse electro heli... ik ben veslaafd...

misschien de Edge minium maar plaats laten maken voor een 4g3 indoor helitje ofzo, zodat ik ook in de winter kan heli vliegen :P weheheh

Gisteren aardig goed voor elkaar gekregen om rugvlucht te vliegen met de edge :)

ff een filmpje gemaakt......helaas staat de camera maar op 1 plek, dus veel moeten knippen (je zag hem toch niet vliegen)

Een paar keer geprobeert om hem vlak langs de camera te laten vliegen, met wisselende resultaten. Het waaide een beetje te hard daarvoor...

Laatst bewerkt door een moderator:
Jaaaa, eindelijk kwam de bestelde Christen eagle 2 Plane set binnen bij mijn plaatselijke modelbouw dealer voor 79.95!
Nu nog wachten op de Minium edge 540 plane set

T.

ps. was altijd in de veronderstelling dat ze niet naar nl kwamen

Wie o wie verkoopt de losse sets zonder zender, staan wél op de Kyosho site maar (nog) nergens te vinden bij de shops...

Nou die Christain Eagle vliegt wel veel sneller en is niet te vergelijken met de Fly Baby, Cessna of de Citabria die ik had. De prop is groter, een beter landingsgestel en het vliegt sneller. Veel plezier ermee. Het zijn leuke toestellen. Zeker voor indoor.

In oktober is er weer indoorvliegen in Woerden. Dusse ... je bent welkom!

als er een datum bekend is, dan hou ik me aanbevolen !!
Ik heb nog nooit indoor gevlogen, dus het lijkt me wel wat. (nu nog hopen dat ik die datum kan....)

:offtopic:
Ga er maar vanuit dat dit 25 oktober is en 22 november.
Officieel is dat nog niet, maar zal het snel worden en dan publiceer ik de data ook op de website. We gaan komend seizoen weer 4 keer indoor vliegen. De 2 andere zondagen zullen in het nieuwe jaar zijn.
:ontopic:
Enne ... die Miniums vliegen perfect in die zaal!

Back