Schrik niet maar dit is gewoon op 2s gevlogen. Maar deze wil ik zeker upgradem naar 3s.
gaat nu al aardig rap, benieuwd wat die op 3s doet

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Schrik niet maar dit is gewoon op 2s gevlogen. Maar deze wil ik zeker upgradem naar 3s.
zijn die 12a simonk esc alleen bij HK te krijgen?>
Geen problemen met de simonk's? Ik had gehoord en gelezen dat er nog wel eens timingsproblemen zijn met deze motortjes en de simonk firmware. Wel gaaf trouwens zo'n in x8 vorm..
heb dezelfde set- up, maar met een 1000mha 3s, en 4 motoren. kon je wel 8 regelaars kwijt?? had al moeite om er 4 tussen te frommelenMijn mini H is ook af=) fpv doet het nog even niet, en alleen binnen gevlogen nog maar zal binnenkort ff filmpje maken buiten.
Setup:
Naze32
8x zmr motor
5030 2 blads propjes
12A simonk esc's
Frame van 3x 550 frame plates en 2x mini carbon frame
2200 3s accu
![]()
heb dezelfde set- up, maar met een 1000mha 3s, en 4 motoren. kon je wel 8 regelaars kwijt?? had al moeite om er 4 tussen te frommelen
op de foto naast m'n v-tail
![]()
Mooie quad, maar voor een 2s setup is kk2 ook zelfs te zwaar en lomp vind ik eerlijk gezegd.
Welrens naze32 geprobeerd?
Op 2S vloog ik 1500mah wat mij rond 7minuten gaf. denk dat een grotere lipo ten koste van performance zal gaan.
Wil je echt meer dan 9 minuten?
Naze32 heeft zelfs een mini naze32
AfroMini 32 [AFRO_MINI] - 2,000JPY : abusemark web store
Op 2S vloog ik 1500mah wat mij rond 7minuten gaf. denk dat een grotere lipo ten koste van performance zal gaan.
Wil je echt meer dan 9 minuten?
Naze32 heeft zelfs een mini naze32
AfroMini 32 [AFRO_MINI] - 2,000JPY : abusemark web store