Mini H blackout

Als ik mag geloven wat ik heb opgezocht, zouden 4 BEC's in parallel (zoals ze op de FC aangesloten worden) toch in totaal 2A moeten geven (4x0.5A)?

Of heb ik het verkeerd voor?

Ik geloof dat het niet zo werkt (maar corrigeer me als ik 't fout heb...). Ik geloof dat er altijd maar 1 BEC (van de 4 ESCS) daadwerkelijk stroom afgeeft, heeft er dacht ik mee te maken dat de spanningen tussen de verschillende BECs nooit helemaal overeenkomen....ooit eens ergens gelezen dacht ik.

Misschien dat iemand anders dit kan bevestigen of ontkrachtigen!:D

14 en 12 awg? Ga je de hele wijk van stroom voorzien? :D Daar heb je een best soldeer apparaat voor nodig. Een lager awg getal is een dikkere kabel!

20 awg is dik zat. Eventueel kan 18 awg ook wel maar dat is al zwaarder.

14 en 12 awg? Ga je de hele wijk van stroom voorzien? :D Daar heb je een best soldeer apparaat voor nodig. Een lager awg getal is een dikkere kabel!

20 awg is dik zat. Eventueel kan 18 awg ook wel maar dat is al zwaarder.

Ja dat weet ik! op mijn 30A esc;s zit al standaard 14 awg hoor, en wat betreft soldeer apparaat valt wel mee haha.

Misschien toch wat kleiners bestellen dan als ik dit zo lees hier.. haha

Heb in het verleden toen ik een scooter had wel eens te dun draad gebruikt, en toen is bijna heel die scooter uitgefikt haha, dus ik heb liever wat te dik draad dan te dun

Heb in het verleden toen ik een scooter had wel eens te dun draad gebruikt, en toen is bijna heel die scooter uitgefikt haha, dus ik heb liever wat te dik draad dan te dun

Komt eerder door een te dikke zekering dan door te dunne draad ;)

(mij was bijna hetzelfde gebeurt, maar had t op tijd door)

Als je de afro bijvoorbeeld gebruikt, moet je de 29-10 versie simonk versie flashen. Ik heb het bijvoorbeeld op de MN1806 zelfs kunnen reproduceren dat de stock afro firmware sync issues had. Dat was ook zo bij de sunnysky wat ik van anderen had begrepen.
Cobra 1960kv versie had dit niet, want daar kon ik vrolijk iedere simonk versie draaien zonder problemen. Ik vraag me uiteraard ook af hoe dat met de 2300kv versie zal worden.

Als je de afro bijvoorbeeld gebruikt, moet je de 29-10 versie simonk versie flashen

waar vind ik deze??

Excuses ... Nerd in mij dacht dat het duidelijk was :)
Github is een site: github.com
Zoek even naar simonk en dan de firmware als zip downloaden

Back