Mini H blackout

Sorry maar ik zie het niet zo goed.. Is dat een ophoogblokje met velcro op de bovenplaat en dat blokje op zijn beurt ook met velcro op de gopro?

Ja .. goed gezien
de klitten band zit gewoon onder de Bovenplaat
en het ophoogblokje (hard foam) zit vast met velcro op de gopro met klittenband

Ok, maar dat kan ik niet doen met m'n gopro want dan past hij niet meer op m'n F550:

10429423_10203638403872209_2343205288298468951_n.jpg

is ook niet nodig eigelijk
is alleen maar als ik de gopro verlies met een crash dat ik niet naar het schuimpje hoef tezoeken ;)
als ik frontaal een boompje pak ,, dan wil de gopro nog weleens los wegslingeren .. die vind ik altijd wel snel ,, maar het schuimpje blijft je zoeken

Maar als je op de gopro geen velcro zet dan staat hij met niets anders vast dan gewoon die velcro band errond. Is dat wel stevig genoeg?

ja .. vindt zelf van wel
heb em zelden zien eraf vliegen

zie vaker me lipo eraf slingeren met Velcro eromheen en Velcro er onder :D

bij alle Crashes hieronder zat de gopro er nog op

op het einde van de deze vid .. Dikke Crash (Gopro nog op de Mini)

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooi :p En die lens die erop zit, is dat louter ter bescherming of is dat ook een filter? En waar kan je die vinden?

Wat anders: mini landing-pads voor de blackout (3D-geprint):

IMG_0884_preview_featured.jpg

Kut zeg.. Na een kleine crash daarnet is 1 van m'n nieuwe cloverleafs al stuk gegaan. Heb hem wel terug gesoldeerd, hopelijk is het daarmee niet te erg. Hoe beschermen jullie de cloverleafs? Heb een tijd terug een foto gezien van een boogje over de antenne maar kan deze niet meer terugvinden

Een stokje die 1 cm hoger is dan de clover zelf er naast zetten een mooie oplossing is het stokjr met mountje van de dji gps

Jeetje wat handig zon printer wou dat ik er 1 in beschikking had nu als ik iets wil printen moet ik het vragen bij 3d hubs en als het er op aankomt om de bestanden te sturen reageert die persoin niet meer

Hierzo, mijn eerste video van m'n blackout mini h (voorlopig blijft de GoPro nog op de grond). Volgende week ga ik eens kijken om m'n fatshark 720p cameraatje met opname functie als 2de camera te monteren om wat video aan boord te maken. Eens dat ik wat beter kan vliegen steek ik er de GoPro wel eens op:

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb echt meer vermogen nodig op mn mini.

Heb de Cobra motoren voor 3S al liggen. Denk ik er toch maar op zetten.
En mn accu's trekken het momenteel blijkbaar ook niet echt meer. :(

Misschien toch maar Nano's dan ook al zijn ze ook vaak slecht beschreven.

Kom nu amper vooruit met wat tegenwind en een uitwijk manoeuvre valt ook niet mee.

Ongelofelijk Boris.. Dat gaat echt hard! Ik denk wel niet dat ik het zou durven met m'n blackout. Daar is hij me net iets te kostbaar voor :p ik hou het voorlopig wel op gras als ondergrond :-)

Van al die crashes, wat is de ergst opgelopen schade?

Back