Mini H blackout

Als de Mini H BlackOut klaar is ,, verkoop je dan niet??

dat is toch niks voor jou Garbungel hahahaha :lol:
Blackout mini H is all you need ;)

Ultieme FPV gevoel, overal tussendoor geen angst. FEEL FREE FLY FPV ;)

Wil er wel een voor je bouwen als je hem haalt.

Ja, ik ben ook erg benieuwd wanneer mijn order binnenkomt.. Garbungel wil je nog even laten weten hoeveel je moet betalen aan inklaringskosten enz.

Gr Johnny

Ja, ik ben ook erg benieuwd wanneer mijn order binnenkomt.. Garbungel wil je nog even laten weten hoeveel je moet betalen aan inklaringskosten enz.

Gr Johnny

35Euro hebben ze doorgegeven, maar jouwe zal anders verstuurd worden. Heb daarna contact met Blackout gehad en voortaan geeft ie andere waardes mee op pakketten.
Ik moet wel zeggen dat ik motoren, ESC's, de frame en de 12Volt voltage regulator bij had.

Eigenlijk is beste altijd

35Euro hebben ze doorgegeven, maar jouwe zal anders verstuurd worden. Heb daarna contact met Blackout gehad en voortaan geeft ie andere waardes mee op pakketten.
Ik moet wel zeggen dat ik motoren, ESC's, de frame en de 12Volt voltage regulator bij had.

Eigenlijk is beste altijd

Welke 12Volt regulator? zie niet op zijn site staan.

mpmf.jpg

Let the fun start!

Hij is eindelijk af en alles doet het :). De korte maiden was in mijn huiskamer. Nu alleen wachten op mooi weer voor een echte vlucht.
xgcn.jpg

Vergelijking met QX-9
w6de.jpg

Laatst bewerkt:
Hij is eindelijk af en alles doet het :).

Eindelijk? ;)

Je hebt hem net binnen. Ziet er goed uit. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat er een mini H virus uitbreekt hier op het forum.

Jammer dat het zulk slecht weer is buiten.

Laatst bewerkt door een moderator:
Back