Mini H blackout

Inderdaad, wat menno zegt. KKMulticopterFlashtool is een ideaal hulpmiddel dat wat orde in de chaos brengt:)

Ik heb voor de Afro's de "turnigy usb linker" meebesteld, eens kijken of die het ook wil doen met LazyZero (maar eerst nog even wachten totdat alle spullen er zijn!)

Weet jij al wat meer over de Cobra's en SunnySky's Menno? Is het laatste wat ik nog moet hebben voor de Blackout, de rest komt van hier en daar over de wereld rustig deze kant op:)

Inderdaad, wat menno zegt. KKMulticopterFlashtool is een ideaal hulpmiddel dat wat orde in de chaos brengt:)

Ik heb voor de Afro's de "turnigy usb linker" meebesteld, eens kijken of die het ook wil doen met LazyZero (maar eerst nog even wachten totdat alle spullen er zijn!)

Weet jij al wat meer over de Cobra's en SunnySky's Menno? Is het laatste wat ik nog moet hebben voor de Blackout, de rest komt van hier en daar over de wereld rustig deze kant op:)

Ik heb met cobra zo'n beetje alle firmwares uit 2013 geprobeerd en had nergens problemen mee zelfs niet op 4s. Het zijn die 2300kv motoren die wat aandacht nodig hebben.

Ik heb met cobra zo'n beetje alle firmwares uit 2013 geprobeerd en had nergens problemen mee zelfs niet op 4s. Het zijn die 2300kv motoren die wat aandacht nodig hebben.

de cobra's draaien bij mij ook als een zonnetje.:D:D het gaat me juist om de sunny's 2300, die heb ik op een frame zitten en wil de esc's voordat ik ze inbouw graag voorzien van je juiste firmware voor deze motoren, maar de meningen verschillen hierover nogal, dat maakt de keuze niet zo makkelijk.....

Netjes toch? 9.5A op gemfans 5030 bij 3S
Eerdere data melden een veel hogere stroom

Die andere testdata is met een 5043 propeller zowel bij de Sunnysky als bij de Cobra motoren, een hogere pitch dan de Gemfan 5030 propeller dus. Beide motoren zullen met de Gemfan propeller zuiniger draaien.

Als je bijvoorbeeld kijkt bij het amperage van de APC5545 propeller dan schiet het verbruik behoorlijk omhoog.

Mooier vind ik de 22% toename in thrust met de HQ 6x3 tov de gemfans 5x3, met een zeer geringe stijging in amps. Blij met de 6" armen van de RD230 en Afro slims erop....

Ik vind het aantal amps behoorlijk ver stijgen met 6inch props. Je komt eigenlijk over de grens van het maximaal opgegeben aantal watt wat door de leverancier is opgegeven.

Ik vind het aantal amps behoorlijk ver stijgen met 6inch props. Je komt eigenlijk over de grens van het maximaal opgegeben aantal watt wat door de leverancier is opgegeven.

De leverancier geeft ook op dat de cobra's geschikt zijn tot 3s....met 4s zit je ook over de grens van wat opgegeven wordt toch ;)

Back