Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hopelijk heb ik dinsdag of woensdag mijn Afro programmer binnen.
emil bedoelde dus ook dat als het werkend eraf komt het enigste wezenlijke verschil nu de FC is, dus zou daar gaan kijken..
Beste modelbouwers,
Ik heb weken dit forum en andere buitenlandse fora koortsachtig afgeschuimd, permanent op zoek naar jullie ervaringen met deze mini quad. Ik heb een paar PM conversaties gevoerd met Garbungel en Vincentan (waarvoor grote dank) en een paar met de master himself Blackout.
Afgelopen zondag uiteindelijk toch op de paypal knop gedrukt voor een full ARF bundle met de befaamde Tigermotoren, het fel besproken PDB board en nog een klein bataljon Gemfan props + een setje Blackout carbon props als toetjeGisteren - amper 7 dagen later weekend incluis !!! - werd hier zonder enige hapering (lees extra kost) een pakket afgeleverd. Dat op zich is al een wonder.
In de box de bevestiging van wat ik hier meermaals lees: alle parts zijn van uitzonderlijk hoge kwaliteit, het frame is beresterk en het PDB is om duimen en vingers af te likken. De tiny Tigermotortjes liggen er als kleine diamantjes bij te glimmen.
Dit wordt ongetwijfeld een pleasure to build and a joy to fly. Alvast een paar teasers.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()