Mini-t Pro

ok bedankt,Ik krijg net een mail van shamrock dat ze er nog maar een op voorraad hadden en of ie onder rembours gestuurd moest worden en dat 3 dagen na me bestelling...mischien hebben ze het heeel druk ofzo
mischien is hij er dus overmorgen

klopt, je moet een paar stukjes van de chassisplaat slijpen, geen grote ingrepen ofzo

ik zal kijken hoelang de hitec hs55 die ik nu heb het uithoudt, gaat deze snel kapot gaat er waarschijnlijk een hitec hs81MG in...

Ik ga ook maar eerst de 55 proberen maar bij PK en roal staan ze niet op de site kan ik dan gewoon een mail sturen om ze te bestellen ik neem aan dat ze namelijk wel een HS55 zullen hebben

Ik heb bij Conrad een micro servo gezien genaamd RS-50 van Futaba art. nmr. : 230290 - 89
is dit wat?
Er staat ook geen maten bij dus eigenlijk weet je er niets van.

Ik heb HS-55, wat een klxtx ding; sloom en tandwielen gaan snel stuk. Ik ga op zoek naar HS-81MG:).

Hey Roelof heb even een vraag... weet niet of je bekend met de Storm Truck van GS-Racing maar ik zit met een klein probleem. Heb toen ik hem kochte de antenne van de ontvanger in gekort. Hier is vandaag 27-9 een nieuwe op gezet. Het enige probleem is, dat als ik de zender-dan ontvanger aan zet de stuur servo begint te brommen/zoemen en na een paar seconden uit zich zelf all1 maar naar links stuurt. Ook al stuur ik tegen reageert hij er niet op en als ik gas wil geven reageert hij ook niet. Biede servo's zijn goed. Zou jij enig idee hebben wat dit probleem kan veroorzaken? Groeten Dennis

Back