Mini-t Pro

Ik zou onder de brievenbus gaan slapen :) dan heb je wel een probleem als er zo'n wehkampgids naar beneden komt :P
Sorry ik was vergeten dat je 129 had betaald maar ik haal hem gewoon binnekort bij shamrock,ik heb daar vroeger mijn eerste auto gehad een kyosho ultima truck ging best hard :)
Ik dacht ook dat ie gebouwd is want er staat ARTR dus....

ja dat denk ik ook ik weet niet eens of je de kap nog moet spuit.
Zou voor mij wel goed uitkomen ik heb nog 2 volle spuitbusjes omdat een 1/10 lola kap niet paste op me CCT :(

Goed, hij is binnen en ik ben zeer happy!

hij zit in elkaar, je moet natuurlijk de elektronica er in zetten, ikzelf andere stekkers aan de motor solderen, de dempers vullen met (bijgeleverde!) olie, en de body spuiten.

hij is heel erg mooi en heb al foto's gemaakt die ik vanavond laat hier zal posten

Cool ik zit echter te twijfelen over een Mini-T pro of een tweedehands MBX-4 met alu tuning en brushless set.
Kijk maar ff op marktplaats ik zou je mening hier wel even over willen aangezien je er mee verstand van zult hebben als ik.

Ben benieuwd:), ik heb zelf Speed 300 snel genoeg vind ik. Zelfs met deze motor gaan al paar onderdelen stuk; wat zal er dan gebeuren met brushless motor 8O . Is het dan nog wel bestuurbaar? 8O

Zoals beloofd... FOTO'S

De doos
mini%20t%20doos.jpg

Accessoires in doos
minit%20acc.jpg

De mini t!!!
mini%20t%20uit%20doos.jpg
mini%20t%20voorkant.jpg
mini%20t%20zijkant.jpg

mini%20t%20achterkant.jpg

Mooi issie he!

servo, accus etc liggen al klaar, morgen klussen maar!!

Oeh die achterbanden zijn echt grof 1 keertje op asfalt en ze zijn zowat kaal en cool dat die kap nog moet worden gespoten kep bog verf over :)
Ik moet denk ik ook nog een micro servo aanschaffen voordat ik kan gaan rijden :(
Ik ga hem vandaag bestellen dus als het goed gaat heb ik em morgen.

zo mooi autotje :) vind ten eerste al 1 + punt dat je de body zelf moet spuiten en dat je olie enz. mee geleverd krijgt

veel plezier er mee :)

wel zonde dat je er mee moet rijden he :?
Die dingen zijn trouwens wel etg aan de prijs als je nog electronica moet kopen mischien is de rc18t op www.the-border.nl toch wel een betere optie.

Nog even een vraagje kun je met de mini-T ook een beetje offroad? Te hoog gras zal niet gaan snap ik.

Wat is dan je vraag? Een beetje offraod kun je er wel mee, maar te hoog gras zal inderdaad niet gaan. Dan geef je toch zelf het antwoord al?

Als je een beetje gezocht had, zoals ik al eerder voorstelde, had je gezien dat er onlangs een test was geweest met diverse 1:18 offroad-dingetjes op de offroadbaan van MVB in Berschenhoek. Het verslag ervan kun je bijvoorbeeld lezen op rcwebmagazine.nl. De RC18T kan veel mensen bekoren geloof ik. Een offroadbaan zal dus niet zo'n probleem zijn, het bos, mits niet al te grof, ook niet.

ok, Cool dan ga ik toch nog maar eens even goed nadenken welke ik nou het liefst wil je kunt je geld maar een keer uitgeven(zegt me ma altijd)

Nee echt grof terrein gaat niet met Mini T, hij blijft dan mooi op een plaats 8O . Voor stoepranden en putjes is die perfect, hij gaat gemakelijk een stoeprand op :lol: . Verder als je keihard over een putje rijdt maakt een salto's :lol: . Maar ik moet zeggen is niet goed voor auto, paar dingen zijn al gebroken :lol:

En erik hoe bevalt de Pro?
Kun je mischien een videotje maken ofzo?
En als je de kap al hebt gespoten lijkt me het ook wel tof om die ff te zien :)

ik ben nog aan het bouwen, kapje is nog niet gespoten. heb het druk...

fotos volgen uiteraard, video moet ik even kijken of dat kan.

Hey ik heb net me Corally CCT en een motortje verkocht dus ik heb ineens 315 euro te besteden ik zit er over te denken om het volgende te kopen:
Mini-T Pro
Mamba 6800 setje(waar is die ut goedkoopst?)
Setje onroad banden
nog wat extra spurs en dergelijke

Ik wil weten waar ik dit het goedkoopst kan halen(webwinkel is ook goed)

Back