Mini Team Race 1 en 2 april

Ik heb gisteren in de RC spulletjes van mijn zoon gekeken en vond daar wat grote servo wieltjes
waaronder enkele grote,zou dit een bruikbaar alternatief kunnen zijn?
of zijn die dingen te zacht :|

Herbert zei:
Ik heb gisteren in de RC spulletjes van mijn zoon gekeken en vond daar wat grote servo wieltjes
Zou zeggen dat weet je als je het geprobeerd hebt 1 april alle gelegenheid
hahahhahaha :lol:

Herbert zei:

Zijn die dingen niet van heel hard kunstof?
Als het de wieltjes zijn die ik in gedachte heb ben ik bang dat ze bij een landing uit elkaar zullen spatten.

bij http://www.noclassmac.com/Shop/shop.html zijn teamrace wieltjes te koop, $7,50 per stuk.
mogelijk als voorbeeld te gebruiken.

mocht iemand een serie gaan draaien dan hou ook ik me aanbevolen.

gr,
marco

wheel2.jpg

Owen zei:
Nog 25 dagen te gaan, is iedereen al begonnen met de motoren op te warmen??

Nou wil het geval dat na de laatste wedstrijd de motor niet van het model is losgeschroefd. Dus brandstof in de tank en na 2 klappen liep de motor en was het kind van de buren wakker.
Misschien moet je geen motoren in huis laten lopen.........

En ik zat nog wel in de uiterste hoek van ons hoekhuis :oops:

hahaha ik ken dat... ff spelen met een diesel waar nog wat brandstof in zit.
En dan maar volhouden dat het per ongeluk gebeurde :P

Nieuwe witte bank onder het bloed, olie tegen de muur, een lucht waar je niet goed van wordt... :oops:

Owen zei:
hahaha ik ken dat... even spelen met een diesel waar nog wat brandstof in zit.

Nieuwe witte bank onder het bloed, olie tegen de muur, een lucht waar je niet goed van wordt... :oops:
Laat mij dat verhaal bekend voor doen komen :lol:

woldlake zei:
Owen zei:
hahaha ik ken dat... even spelen met een diesel waar nog wat brandstof in zit.

Laat mij dat verhaal bekend voor doen komen :lol:

Wat is er mis met die lucht?? Niets toch.
Stond die bank bij Fred Woldlake? Een witte bank, wie verzint zoiets toch steeds. Na onze derde witte bank hebben we besloten geen bank in huis te zetten. We hebben nu 3 witte stoelen maar alvast wel 3 rode overtrekken gekocht. Als dat geen denkwerk is.

Olie op de muur: wat dacht je van betegelen of in een abatoir gaan wonen.

P.S. Met een PAW was je dat niet gelukt, bloed, olie, vieze lucht. Geef het maar toe....... :D

Loet Wakkerman zei:
Wat is er mis met die lucht?? Niets toch.
Stond die bank bij Fred Woldlake? Een witte bank, wie verzint zoiets toch steeds. Na onze derde witte bank hebben we besloten geen bank in huis te zetten. We hebben nu 3 witte stoelen maar alvast wel 3 rode overtrekken gekocht. Als dat geen denkwerk is.

Olie op de muur: wat dacht je van betegelen of in een abatoir gaan wonen.

P.S. Met een PAW was je dat niet gelukt, bloed, olie, vieze lucht. Geef het maar toe....... :D

Uhm dit was een PAW 2.5 goodyear model... hahaha Sorry
Op dat kl***te ding heb ik in 97 nog mijn vinger gebroken tijdens een pitstop op de Britisch Nationals. Dus bloed lukte nog wel, starten was een ander verhaal, dat doen ze alleen als je het NIET verwacht. Dus tip voor de PAW vliegers: Harder slaan helpt niet, worden die PAW's alleen maar gevaarlijker van.

Nee was gewoon thuis, woonde net 3 weken samen, en hadden net 1 week een nieuwe witte bank, gelukkig met kussens die je om kan draaien. :P 1 ding heb je zeker gelijk in, een witte bank is het stomste dat je ooit kan doen. Die rooie overtrekken is wel een goeie optie. Liefst donker rood. Dat kan alleen een ex wereldkampioen verzinnen 8)

Bruno van Hoek zei:
Owen zei:
Vrouwen snappen deze humor niet :roll:
Volgens mij juist wel en vinden ze er daarom niks aan.... :rolling:

Er zijn mensen die er anders over denken.
Uwe Kehnen (nota bene een stunter) zegt:
Die meisten Ehemänner sind der beste Beweis dafür, daß Frauen Humor haben.

En dan maar zeggen dat duitsers geen humor hebben.

Loet Wakkerman zei:
Bruno van Hoek zei:
Owen zei:

He Loet ik dacht dat jij geen duits kan
Of heb ik dat verkeerd gehad met die rc modeletje in duitsland
wat uit de lucht moest worden gehaald
:lol:

woldlake zei:
Loet Wakkerman zei:
Bruno van Hoek zei:
Owen zei:

Misschien heb je dat verkeerd begrepen maar Helle (mijn vrouw en bouwpoes) vindt mijn RC escapade sowieso een vergissing waarvan ze hoopt dat die tijdelijk is. (Pech voor haar want ik ga een RC- combat bouwen waar ik pas op het laatste moment rolroeren aan zet en dan heeft zij haar werk er al opzitten (voorlijst bespannen met papier e.d.) ..... Ha, meteen aanpakken die vrouwen) En hebben ze het door, gewoon een bloemetje kopen, trappen ze altijd in.
Alles wat naar LB ruikt, daar werkt ze aan mee maar wat RC is wordt in mijn ogen toch lichtelijk tegengewerkt. Sterker nog, ik moet alles zelf doen. Eens kijken wie het slimst is.....

En waarom zou ik geen duits kunnen, kennen, konnen, of wat dan ook. Eins, Zwei, Drei, Trinken!!!! of Drei, Zwei, Eins, Starten und wegwesen und 4.17 fliegen.

Ha, hebbes Fredje.

Wanneer komen Superman en Schwarzenegger langs voor een grotere venturi?? Bedenk wel, grotere venturi is meer snelheid, minder ronden, instabilere motorloop en meer gebroken vingers (Owen) en meer pijn aan je hoeven.

slaap lekker,

Loet

Loet Wakkerman zei:
woldlake zei:
Loet Wakkerman zei:
Bruno van Hoek zei:
Owen zei:

Misschien heb je dat verkeerd begrepen maar Helle (mijn vrouw en bouwpoes) vindt mijn RC escapade sowieso een vergissing waarvan ze hoopt dat die tijdelijk is. (Pech voor haar want ik ga een RC- combat bouwen waar ik pas op het laatste moment rolroeren aan zet en dan heeft zij haar werk er al opzitten (voorlijst bespannen met papier e.d.) ..... Ha, meteen aanpakken die vrouwen) En hebben ze het door, gewoon een bloemetje kopen, trappen ze altijd in.
Alles wat naar LB ruikt, daar werkt ze aan mee maar wat RC is wordt in mijn ogen toch lichtelijk tegengewerkt. Sterker nog, ik moet alles zelf doen. Eens kijken wie het slimst is.....

En waarom zou ik geen duits kunnen, kennen, konnen, of wat dan ook. Eins, Zwei, Drei, Trinken!!!! of Drei, Zwei, Eins, Starten und wegwesen und 4.17 fliegen.

Ha, hebbes Fredje.

Wanneer komen Superman en Schwarzenegger langs voor een grotere venturi?? Bedenk wel, grotere venturi is meer snelheid, minder ronden, instabilere motorloop en meer gebroken vingers (Owen) en meer pijn aan je hoeven.

slaap lekker,
Ja slaap lekkerrrrrr
Ik weet het niet wanneer owen is druk op dit moment
Ik ben de heledag aan het schuren vandaag de laatse 3 naar de spuiter gebracht
Stefan is druk met de EHBO af te ronden
Van de week opbouwen en testen.
Druk druk druk

Loet

Ik weet nog niet wanneer.
Ik vrees zelfs een beetje dat het ergens op 1 april gaat worden :P

Sinds die PAW een kootje van mijn startvinger in tweeen sloeg moet ik zeggen dat ik letterlijk niets meer voel, mischien een tip voor alle pitmannen?
:roll:

ja ik hep het papiertje iedereen kan nu zijn vingers bij mij laten plaken
:P

eerste hulp bij vingers

Back