Bruno van Hoek zei:Wij hebben hele andere plannen.......![]()
Oh oh, volgend jaar zien we Bruno en Henk met een Turbine aangedreven, canard vleugel, grond effect, 7 stuurlijns mini team race model??? 8) 8)

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bruno van Hoek zei:Wij hebben hele andere plannen.......![]()
Owen zei:Bruno van Hoek zei:Wij hebben hele andere plannen.......![]()
Oh oh, volgend jaar zien we Bruno en Henk met een Turbine aangedreven, canard vleugel, grond effect, 7 stuurlijns mini team race model??? 8) 8)![]()
woldlake zei:Owen zei:Bruno van Hoek zei:Wij hebben hele andere plannen.......![]()
Oh oh, volgend jaar zien we Bruno en Henk met een Turbine aangedreven, canard vleugel, grond effect, 7 stuurlijns mini team race model??? 8) 8)![]()
Zal wel een staande 7 zijn met dwars streepje :lol:
Wat nu BrunoBruno van Hoek zei:Koud..... :lol:
Maar ik ben helemaal niet aan het raden. Ik deel alleen maar mee 8)Bruno van Hoek zei:Nee, dat zeg je, als men bij het raden naar de oplossing er nog heel ver naast zit..... :lol:
Het ging om deze veronderstelling:woldlake zei:Maar ik ben helemaal niet aan het raden. Ik deel alleen maar mee 8)Bruno van Hoek zei:Nee, dat zeg je, als men bij het raden naar de oplossing er nog heel ver naast zit..... :lol:
En hij zat er dus mijlenver naast...Owen zei:Oh oh, volgend jaar zien we Bruno en Henk met een Turbine aangedreven, canard vleugel, grond effect, 7 stuurlijns mini team race model??? 8) 8)Bruno van Hoek zei:Wij hebben hele andere plannen.......![]()
![]()
Ja ben wel benieuwd als er al een klein rikje is :lol:Owen zei:Nog een weekje te gaan...
Iedereen zijn luchtmacht een beetje onder controle?
Laatste berichten van V/d Meij-V/d Meij zijn dat ze er ook klaar voor zijn. 3 Nieuwe modellen met TYR motoruitvoering klaar voor wat persoonlijke record pogingen. (Niet moeilijk als je altijd PAW hebt gevlogen)
Wij gaan ook dit weekend nog een dagje trainen, en zijn er klaar voor. Zoveel nieuwe aanpassingen op de nieuwe modellen, dat we stiekum toch maar het oude model nog even achter de hand houden.
Is er nog nieuws uit de richting Schot/Olijve?? Krijgen we al beschuit met muisjes volgende week??![]()
Hij stijgt met stip bij mij. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Owen zei:Yessss.... De auto doet het weer...
Grote broer kon zijn bluf toch waarmaken door naar voorbeeld van het autodeur slot een nieuwe passende sleutel voor het autocontact te maken.
![]()
Tip: Heb je maar 1 sleutel van je auto, maak een reserve copie VOORDAT je je sleutels verliest
Kunnen we vanmiddag toch aan het trainen gaan.
Ja, en hij had ook belangstelling voor stunt, herinner ik mij( Jamboree 199?). Dat is goed voor nog eens 100 bonuspunten.woldlake zei:Hij stijgt met stip bij mij. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:Owen zei:Yessss.... De auto doet het weer...
Grote broer kon zijn bluf toch waarmaken door naar voorbeeld van het autodeur slot een nieuwe passende sleutel voor het autocontact te maken.
![]()
![]()
Als jij lacht om alles wat je niet begrijpt dan kun je dus wel aan de gang blijven, dat blijkt hier maar weer eens. Maar dat zie je wel vaker bij eigenwijze beginners.... :rolling:pepijn-zager zei:hahahaha
sorry hoor, ik kon mijn lachen even niet inhouden toen ik in dat filmpje zag hoe dat gaat, racen met kabel besturing :lol:
Dus je hebt niet begrepen waar het om gaat....? :nooo:pepijn-zager zei:met z'n 3en rond een stip lopen, en dan wie het snelste vliegtuigje heeft.
Touwen? Welke? Waar? :roll:pepijn-zager zei:raakt dat nooit in de knoop, al die touwen?
pepijn-zager zei:hahahaha
sorry hoor, ik kon mijn lachen even niet inhouden toen ik in dat filmpje zag hoe dat gaat, racen met kabel besturing :lol:
met z'n 3en rond een stip lopen, en dan wie het snelste vliegtuigje heeft.
raakt dat nooit in de knoop, al die touwen?
pepijn-zager zei:je bedoelt zo van: ik ben pepijn de vos en 14 jaar?
nou, ik ben pepijn de vos en ik ben 14 jaar![]()
He Henk hebben ze die steen al weggerold ?stunthenk zei:Hoi Pepijn,
Je bent van harte welkom op onze Lijnbesturingsdag in Almere op 20 mei aanstaande, dan geven we je belangeloos je eerste vliegles met zo'n ding met touwtjes er aan. Da's pas lachen!
Stunthenk