Mini Titan 325 kit ( http://minititan325.hyves.nl/)

Ik kreeg zojuist een mailtje van LINK dat ze de mini Titan E325 3D TT3845 CRASH KIT op voorraad hebben :D

The ICE Factory zei:
Dat ziet er goed uit . mooie upgrade voor de Mini Titan.

Heb net telefoontje gehad dat mijn heli er ook is :D
dus kan ik ook gaan bouwen
Klasse :thumbsup:
Krijgen we de maiden zondag op PampusHout? :wink:

Hey Ice!!

Als je nog hulp of tips nodig hebt voor de afstelling van de heli en of de instellingen van je zender, geef maar ff een seintje. Kan ook wel eens wat meenemen als we gaan bashen

Ik ben trouwens Schadow op RCBigscaleforum.nl. Die gast met die Baja en de Electro Carson :P

HeliEdje zei:
Hey Ice!!

Als je nog hulp of tips nodig hebt voor de afstelling van de heli en of de instellingen van je zender, geef maar ff een seintje. Kan ook wel eens wat meenemen als we gaan bashen

Ik ben trouwens Schadow op RCBigscaleforum.nl. Die gast met die Baja en de Electro Carson :P

Niet teveel leren he :wink: ...anders gaat hij straks alleen nog maar heli vliegen, en zien we hem niet meer met zijn Jeep :lol:

HeliEdje zei:
Hey Ice!!

thnx kerel , was gezellig trouwens gister ff in de Poort knallen he met de bigscales. :D

Heb vandaag de heli in elkaar gezet ( wat een priegelwerk zeg ) , moet alleen nog servo's monteren en de gyro en dan afstellen.

hobby zei:
Niet teveel leren he :wink: ...anders gaat hij straks alleen nog maar heli vliegen, en zien we hem niet meer met zijn Jeep :lol:

Nou.... als ie net zo omgaat met die heli als met die Jeep, dan zit ie meer te priegelen dan dat ie vliegt!!! (komt er ook nix meer van bashen) :wink:

The ICE Factory zei:
thnx kerel , was gezellig trouwens gister ff in de Poort knallen he met de bigscales. :D

Heb vandaag de heli in elkaar gezet ( wat een priegelwerk zeg ) , moet alleen nog servo's monteren en de gyro en dan afstellen.

Wederzijds, ICE.
Ben wel benieuwd naar je heli. Yep priegelwerk, zeker vergeleken met de bigscales :lol:
Trouwens, je kunt geen stenen gooien met zo'n ding hoor, misschien als je inverted hoveren en bladescraping onder de knie hebt.

Is misschien een idee om dit eens te proberen: :wink:

[/media]

Laatst bewerkt door een moderator:
Thankx! :oops:

Ik ben zelf ook met een trainingskruis begonnen. Maak em niet te groot en van niet te slap materiaal, want dan gaat ie vibreren en dan loop je de kans dat je hele heli gaat shaken.
Nou kunnen vibreren en shaken wel leuk zijn, maar geloof me, met je heli niet hoor! :lol:
Ik gebruikte carbonstaafjes met piepschuimen ballen aan het uiteinde (ja , ja... lach maar...)

Ik ben wel benieuwd of het jou net zo vergaat als mij. Soms sta ik nog met knikkende knietjes aan de sticks..... 8O

ik heb idd ook een kruis met van die schuimballetje's :D ( wel vreemd om zoiets te typen haha)
ga morgen verder met monteren van servo's etc. en wat afstellen.

tja en bij de eerste keer vliegen zal ik wel ff flink nerveus zijn denk ik ...... maar dat gaat vanzelf over als ie crasht :lol:

:lol:

Ja, maar dan wordt het de volgende keer wel erger!!

Ik heb die 600 een keer de grond in gevlogen op nog geen 3 meter van me af.......
Dan gaat het ook niet echt over. Duurde wel een minuutje of 20 voordat ik ze weer onder bedwang had! 8O

The ICE Factory zei:
HeliEdje zei:
The ICE Factory zei:
dan mag jij hem de eerste keer voor me vliegen :D :D

Is goed hoor! Denk je dat jij dan niet nerveus bent??? :lol: :wink:

geen idee :D maar als ie klaar is spreken we een keer af als je het goed vind

Okidoki! Dan kunnen we hem gelijk goed afstellen en trimmen. Hoef je je daarover daarna geen sores meer te maken.
Is wel het beste als er weinig wind is, dan kun je ook gelijk zelf proberen.

Als je zover bent, geef maar ff een PB-tje. De eerste dagen is iets onzeker, want mijn vrouw wordt morgen geopereerd
en moet ik voor de kids zorgen (1,5 en 5 jaar, dus handenbindertjes) Maar als alles meezit kan het vanaf het weekend wel weer

ik ga nou maffen, morgen vroeg op
Mzzl!!

top kerel.Beterschap gewenst voor je vrouw en succes met de kids in ieder geval

Ik heb de gyro nog niet die komt na het weekend hoop ik :D
ik hoop dus ergens volgende week een keer als het weer meezit.

Back