Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
KlasseThe ICE Factory zei:Dat ziet er goed uit . mooie upgrade voor de Mini Titan.
Heb net telefoontje gehad dat mijn heli er ook is![]()
dus kan ik ook gaan bouwen
HeliEdje zei:Hey Ice!!
Als je nog hulp of tips nodig hebt voor de afstelling van de heli en of de instellingen van je zender, geef maar ff een seintje. Kan ook wel eens wat meenemen als we gaan bashen
Ik ben trouwens Schadow op RCBigscaleforum.nl. Die gast met die Baja en de Electro Carson![]()
HeliEdje zei:Hey Ice!!
Als je nog hulp of tips nodig hebt voor de afstelling van de heli en of de instellingen van je zender, geef maar ff een seintje. Kan ook wel eens wat meenemen als we gaan bashen
Ik ben trouwens Schadow op RCBigscaleforum.nl. Die gast met die Baja en de Electro Carson![]()
hobby zei:Niet teveel leren he :wink: ...anders gaat hij straks alleen nog maar heli vliegen, en zien we hem niet meer met zijn Jeep :lol:
The ICE Factory zei:thnx kerel , was gezellig trouwens gister ff in de Poort knallen he met de bigscales.![]()
Heb vandaag de heli in elkaar gezet ( wat een priegelwerk zeg ) , moet alleen nog servo's monteren en de gyro en dan afstellen.
The ICE Factory zei:dan mag jij hem de eerste keer voor me vliegen![]()
![]()
HeliEdje zei:The ICE Factory zei:dan mag jij hem de eerste keer voor me vliegen![]()
![]()
Is goed hoor! Denk je dat jij dan niet nerveus bent??? :lol: :wink:
The ICE Factory zei:HeliEdje zei:The ICE Factory zei:dan mag jij hem de eerste keer voor me vliegen![]()
![]()
Is goed hoor! Denk je dat jij dan niet nerveus bent??? :lol: :wink:
geen ideemaar als ie klaar is spreken we een keer af als je het goed vind