laurens zei:G190 is ook Futaba ;-)
Ja Laurens, dat wist ik ook wel :lol: , maar ik weet niet of dit wel echt een goede gyro is om mee te beginnen ! De GY 240 is een echte Heading Hold gyro, ik weet niet op de G190 dat wel is.
Grtz,
Dirk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
laurens zei:G190 is ook Futaba ;-)
Dflyer zei:maar ik weet niet of dit wel echt een goede gyro is om mee te beginnen !
Renshetmens zei:Dflyer zei:maar ik weet niet of dit wel echt een goede gyro is om mee te beginnen !
ik weet zobijzo niet of het erg handig is om na een coaxiale heli, met een e325 te beginnen ( coaxiaal heli is geen echte Rc heli te noemen qua besturing ).
Begin anders eerst met een Dragonfly 04, het kan je een heleboel (crash) kosten besparen...
Rens
The ICE Factory zei:heb gister de bladen gebalnceerd en uitgewogen.Had een aardig matched setje dus viel alleszins mee
heb het gedaan aan de hand van Finless Bob's video's![]()
En hoe bevalt het ? ( last van bladspoor, betere controle ?)
The ICE Factory zei:ik ga het niet redden Ed , moeten nog veel inpakken volgens het vrouwtje 8) moet zaterdag verhuizen
HeliEdje zei:Zal David wel van balen trouwens.. of hij gaat er ook een bestellen. :lol:
The ICE Factory zei:Lijkt me een goed idee kerel , denk dat dave er ook wel bij wil zijn.![]()