Mini Z Wintercup 2011/2012

De derde wedstrijd van de Mini Z Wintercup is op zondag 22 januari 2012 bij AMCA in Apeldoorn. Kijk voor meer info op kwc-holland en op het Mini Z deel op het forum van die site.

Mvg,
Marcel

Morgen avond is de baan bij raco ook weer open.
Dus een ieder die zin heeft om te rijden.
Vanaf 17:30 tot 22:00 uur.
leden gratis gast rijders 5 euro.
Hoop jullie te zien.

Beste allemaal,

De inschrijving voor de vierde wedstrijd van de Mini-Z Wintercup, dit keer in Enschede, is vanaf nu geopend. De wedstrijd is op zondag 5 februari 2012. Schrijf je in via het forum door hier een berichtje achter te laten, of stuur een mailtje naar marcel@kwc-holland.nl.

Locatie Enschede:
Modelbouwwinkel Pijp-lines
Pijpenstraat 34
7511GM Enschede
Mini-Z Club Enschede

Nadere info, zoals de tijden, volgen later.

Nadat vandaag in Apeldoorn bleek dat de meeste rijders in de modified klasse met dezelfde auto en/of motor reden als ik de stockklasse, en de deelname minimaal is, gingen er geluiden om deze klasse op te heffen. Wat mij betreft is dat vanaf nu het geval. De animo voor de stockklasse is zo groot, dat hiervoor meer tijd nodig is.

Er is een aantal mensen dat overweegt om een MR-03 HM Fiat 500 aan te schaffen, waarmee we een standaardmerkencup zouden kunnen gaan rijden. We kunnen hier inventariseren of we vanaf Enschede of Utrecht met een dergelijke cup kunnen starten. Een minimum van drie auto's lijkt me een vereiste om hiermee te starten. Voorstel regels: auto volledig standaard, met als enige tuningparts: carbon H-plaatje, lagers en Kyosho radialbanden. Voor een voorstel zie het topic elders op dit voorstel.

Back