Mini Z Wintercup 2011/2012

Raco2000 04-01-12

Woensdag avond Raco vanaf 17.30.
Als je besluit te komen graag even aanmelden op de Raco2000 site.

We gebruiken Robitronic transponders, welke te koop zullen zijn voor 27,5€..!!

gr.

Ralf.

Hier de layout voor woensdag

2012-01-03_17.28.08.jpg

Hey Michel, rijden jullie voornamelijk F1? (jou kennende ;-)) Lijkt me leuk om eens een keertje met de F1 groep naar je toe te komen.
Of schrijf anders eens een wedstrijd uit.

HI Marten,

ja ga ik zeker doen komende maand op een vrijdag avond F1 en Lemans rijden we voornamelijk maar Toerwagen is uiteraard ook mogelijk.
zal het ook op me facebook zetten zodra ik een datum heb geprikt

Ik ben er nooit aan begonnen en zie om me heen dat er steeds meer klaar zijn met f•••book.

Sent from my Lumia 710 using Board Express

Ik heb het tot nu toe niet gemist Marcel...ik heb echte vrienden ;-)

Groet,
andere Marcel (die van de Mini-Z Wintercup);-)

Kan je het ook hier even plaatsen, niet iedereen heeft Facebook....

Marcel

tuurlijk ook hier zal ik het gaan posten denk voorlopig dat we vrijdag 13 Januari de eerste avond gaan houden.
vanaf 18:00 voor mensen die wat willen kopen die avond is er dan ook mogelijkheid.
gister is de scenery binnengekomen ga ik dit weekend opbouwen en zal wat foto's plaatsen

wtj2uw.jpg

Hoi Michel,

Bij de RCP-banen is de baanafzetting ook zacht, kunnen de body's een beetje tegen de PVC-buizen die je zo te zien gebruikt?

Groet
Marcel

Gisteravond de laptimer flink getest ! ( VIDEO0015.3gp - YouTube )
Deze lijkt prima te werken, wel moet er een gaatje boven het printje gemaakt worden als het ruitje meer geblindeerd is dan wettelijk toegestaan :-)

We gaan even kijken of er belangstelling is om aankomend weekend iets te organiseren, ofwel heb je interesse, laat het even horen.!

groet,

Ralf.

@Ralf. ik zal nog eens kijken of ik nog een mooi baantje kan maken met het progje.
Ik hoor het wel of er mensen willen komen.

Zondag kan ik helaas niet, dan leggen we de Mini Z baan neer in Deventer, tijdens de nieuwjaarsborrel van Hotwheels.

Marcel

Zondag kan ik helaas niet, dan leggen we de Mini Z baan neer in Deventer, tijdens de nieuwjaarsborrel van Hotwheels.

Marcel
@ Marcel ik geloof dat ralf zaterdag in zijn hoofd had.
Dus dat is nog een ding aantal mensen van woensdag hadden er wel zin in.

Gaat mij helaas toch niet lukken, laatste weekend van de vakantie en zondag al rijden in Deventer. Wellicht binnenkort een keer.

Groet,
Marcel

Back