MINIATUUR en SPELLENSPEKTAKEL ZWOLLE

Tja, als iedereen naar Zwolle gaat, kan ik eigenlijk niet achter blijven.
Piet: jij ben er alleen zaterdag 15nov? Dan kom ik ook zaterdag, dan zien we elkaar een keer. Zo te zien ook genoeg grondverzet aanwezig wordt wel gezellig denk ik. Nu nog even aanmelden.

Tja, als iedereen naar Zwolle gaat, kan ik eigenlijk niet achter blijven.
Piet: jij ben er alleen zaterdag 15nov? Dan kom ik ook zaterdag, dan zien we elkaar een keer. Zo te zien ook genoeg grondverzet aanwezig wordt wel gezellig denk ik. Nu nog even aanmelden.

Hallo Stefan,

Ik ben er alleen op Zaterdag 15 november 2008 !!

Laatst bewerkt:
ja en ik ook,
ben blij hoor dat ik ook mag komen , al zal het best wel een eindtje rijden zijn
maar swat dan zie ik toch Piet en Marchel eens en jullie mooie modellen.
Bedankt aan de club uit papendrecht dat ik gastrijder mag zijn, kan alvast beginnen met dromen .
tot dan.

Misschien dat ik de Bakker Volvo tegenkom.Die schijnt daar ergens in de club van Modeltruckers rond te zwerven.
Ik kom waarschijnlijk met twee trucks.De geldwagen en de truck die ik aankomende zondag in mijn bezit ga krijgen.
We wachten het af..............
gr Marcel.

zwolle

hallo collega modelbouwers

ik hoop ook het goede nieuws te krijgen dat ik aanwezig mag zijn op zaterdag 15 november,ik breng dan ook mijn king hauler mee maar ook zeker men CAT graver

ik kijk er al naar uit om de mensen van dit forum te ontmoeten

de 300km heen die ik zal moeten afleggen vind ik zeker de moeite waard!!

@ fabi : we kunnen eventueel samen rijden met mijn wagen he , en we delen de diesel door 2 dan besparen we toch veel he

grtjes truckdriver

Laatst bewerkt:
dat zeker,meer potgrond tot ons beschikking en ook meer pallets,HI

Misschien dat ik de Bakker Volvo tegenkom.Die schijnt daar ergens in de club van Modeltruckers rond te zwerven.
Ik kom waarschijnlijk met twee trucks.De geldwagen en de truck die ik aankomende zondag in mijn bezit ga krijgen.
We wachten het af..............
gr Marcel.

Hallo Marcel,

Hoezo rustig aandoen ???

Al weer je tweede truck aangeschaft ???

beurs

hallo
iedereen is toch welkom op de show???!!!
toch??? zo gaat dat toch tegenwoordig????
ik ben tenminste altijd netjes ontvangen en te woord gestaan door mbvp,
kijk dit soort shows worden gehouden om elkaar te zien en ideeeen uit te wisselen en onbekende met deze hobby kennis te laten maken,
dus kan het niet zo zijn dat als je komt kijken/rijden er word gezegd opz...,
op het forum word je toch ook leuk te woord gestaan,en okay een geintje moet kennen,toch????
maar het is altijd wel aan te raden om je wel even te melden ivm de frequenties en je even voor te stellen,mocht wie dan ook,op welke show dan ook willen gastrijden,
dit zeg ik uit algemeen belang,en het niet op hol willen laten slaan van de modellen(of soms ook de bestuurders ervan,erna)
als ik iets verkeerds heb gezegd dan hoor ik het hierna wel,oeps,
heb zelf ook rc evenementen georganiseerd,vandaar,
mvg markioo

Ik vind het vrij logisch dat je als je bij een club wil mee rijden en je niet lid ben dat je het vraagt dan kunnen ze er rekening mee houden en het zal echt niet zo zijn dat ze gaan zeggen dat de baan vol is of zo!

Back