Cheeta
Forum veteraan
zo, na een aantal dagen in het ziekenhuis doorgebracht te hebben eindelijk weer thuis.. internet in het ziekenhuis blokkeerde het forum
. Heb dinsdag op woensdag een accute blinde darm ontsteking gehad..... kon dus gelijk al woensdag avond onder het mes en blijven... zojuist weer thuis gekomen en nu weer opknappen. Voor de mensen die nog dingen hadden openstaan bij mij, ik probeer vandaag alle schade in te halen,,, mocht je morgen nog niets gehoord hebben stuur me even een berichtje.
inmiddels omdat ik zoiezo 2 weken thuis zit maar gelijk een scania besteld,,, moet toch wat te doen. Heb na die 2 weken nog 1 week vakantie. Dus mooi alle tijd om dingen weer op te pakken. Wil toch zelfstandig blijven...
ik ga er zoiezo zijn met de evenementen. Alleen 8 november (hobbybeurs) komt in het geding. Overige wil ik er gewoon zijn. Ben nu weer redelijk te been, alleen met veel pijn...

inmiddels omdat ik zoiezo 2 weken thuis zit maar gelijk een scania besteld,,, moet toch wat te doen. Heb na die 2 weken nog 1 week vakantie. Dus mooi alle tijd om dingen weer op te pakken. Wil toch zelfstandig blijven...
ik ga er zoiezo zijn met de evenementen. Alleen 8 november (hobbybeurs) komt in het geding. Overige wil ik er gewoon zijn. Ben nu weer redelijk te been, alleen met veel pijn...