Miss Wind van Sebart en bouwverslag

Discussie in 'Electro vliegtuigen' gestart door SRS, 23 sep 2012.

?

Welke kleur zouden jullie kiezen.

  1. De geel/zwarte

    21 stem(men)
    70,0%
  2. De rood/groene

    9 stem(men)
    30,0%
  1. SRS

    SRS

    Lid geworden:
    23 mei 2005
    Berichten:
    3.740
    Ik denk dat het ligt aan het verschil waarmee de regelaar is ingesteld tijdens inbedrijfstelling. Voorheen was dat op 3 S omdat deze regelaar in mijn zwever zat. Nu heb ik deze regelaar overgezet op 6S, en ik denk denk dat daar het probleem zit. Ik ga vanmiddag de regelaar opnieuw in bedrijf stellen. (resetten of de gasstick opnieuw callibreren op 6S) ik denk dat dan het probleem over is. En vanmiddag vliegen natuurlijk...

    Het blijft verbazingwekkend wat je met deze kist kan doen, hij slikt zowat alles wat je maar in je hoofd haalt wat figuren betreft. Dit is echt heel leuk vliegen! Verder alle uitslagen op maximaal gezet, anders is het een heel tam kistje...
     
  2. heli arie

    heli arie

    Lid geworden:
    11 aug 2005
    Berichten:
    89
    Locatie:
    beesd
    Mooiman dat hij ook strak vliegt ,ook hier de volle uitslag er op staan en gaan.
    De kist doet alles wat je wil echt heerlijk en landen ja gaat bijna van zelf .
    Ik vlieg hem met een 6s 5000 mah lipo , en de 655 motor van graupner met 16/12 prop.
    Zag de foto's oei ja er zit flink wat power achter maar dit, ja dat is een leermoment .
    Nu is het genieten van de miss wind en veel vliegen, man wat een fijne kist.
    mvg arie
     
  3. SRS

    SRS

    Lid geworden:
    23 mei 2005
    Berichten:
    3.740
    Ik heb besloten om de regelaar in de kliko te gooien. Na wat controles én met verschillende lipo's (3-6 S) blijkt de storing ín de regelaar te zitten. Met een nieuwe regelaar is het probleem weg. Om verdere schades aan welke kist dan ook te voorkomen (en de veiligheid van mijn omgeving) is er maar 1 manier, en dat is de kliko. Jammer, maar liever een regelaar die niet werkt dan een hele kist in puin...
     
  4. VINTAGE FLYER

    VINTAGE FLYER

    Lid geworden:
    12 feb 2005
    Berichten:
    1.706
    Locatie:
    heerlen
    ja heb je idd gelijk in dougy ,ik had al zo,n vermoeden dat het in je regelaar zat :yes: ja je maakt effe wat extra kosten maar t spaart je waarschijnlijk n sebart mis Wind uit douglas goed plan :yes:
     
  5. SRS

    SRS

    Lid geworden:
    23 mei 2005
    Berichten:
    3.740
    Net de nieuwe regelaar getest, en dat is echt een verschil. Nu draaid het veel beter. De oude ligt al in de prullenbak...

    Hier nog een filmpje van de maiden... de eerste vlucht en dan al zulke fratsen.
    Echt, het is een fijne kist...

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  6. juweeltje

    juweeltje

    Lid geworden:
    15 aug 2011
    Berichten:
    1.248
    Locatie:
    Belgium an t' zeeken
    oeps verkeerde post
     
  7. biplanefan1

    biplanefan1

    Lid geworden:
    9 jun 2015
    Berichten:
    2
    Hallo,
    Ik heb een vraag, heb ook een miss wind gekocht maar mis de handleiding, zit niet in de doos dus nu is mijn vraag wat zijn de beste roer uitslagen?
    gr ger
     
  8. dries_neyrinck

    dries_neyrinck

    Lid geworden:
    14 aug 2013
    Berichten:
    2.650
    Locatie:
    Oordegem
  9. biplanefan1

    biplanefan1

    Lid geworden:
    9 jun 2015
    Berichten:
    2

Deel Deze Pagina