Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dankjewel Klaas, met nogmaals dank voor het meedenken voor het touw en het sturen van wat meters.Mooi schip geworden Peter. Met plezier het bouwverslag gevolgd. Gr. Klaas.
Ronald, sprakeloos ...... maar gelukkig kon je het compliment wel typen. Dankjewel.Sprakeloos....schitterend
mvg Ronald
Hoi Henk, ook jij bedank voor deze reactie. Ik lees al weer wat post over een mogelijke modelbouwdag. Misschien vaart The Lee daar wel naar toe. Als dat zo is ....... dan in het echt te zien.Mooie professionele foto's.
Deze laten je resultaat, vakmanschap goed zien.
Maarr!!, voor mij, indien je het resultaat in het echt zou kunnen zien, dan kan je meer zien dan op de foto's en je verwonderen over de nauwkeurigheid.
Complimenten met het behaalde resultaat.
Met respect, groet, Henk.
Trots ben ik zeker, Jan. Dit had ik zelf vooraf niet gedacht.Echt een resultaat om trots op te zijn. Succes met een volgend project.
Groet, Jan.
Hi Herby, ook jij bedankt. “Kantwerk” vind ik wel een mooie benaming. Kijk ik er nu ook anders tegen aan.Kantwerk ik scheepsjas, prachtige fotoreportage ook![]()
Dankjewel Tim.zeer mooie foto s
Schitterend schip en 'echte' foto's maken 'm nog mooier!
Hoi Marcel en Menne, tja ...... wat moet ik nog zeggen ....... Dank voor deze complimenten.Dag Peter,
Grandioos , ik blijf steeds weer je foto's opzoeken , om al die details te bewonderen.
Grote klasse !!
Gr. Menne
Dankjewel Andre.Peter, wat een prachtig schip en wat een prachtige foto's. Gefeliciteerd met dit excellente resultaat.
Dankjewel, Peter.Peter, ik ben een beetje laat, maar je hebt een schitterend schip neergezet. Prachtig.![]()