Mississippi PaddleSteamer Robert E. Lee 1:96 (Scratch build)

Ter afsluiting The Lee vanuit de vier hoeken:
306 RV.jpg

307 RA.jpg

308 LA.jpg

309 LV.jpg

Mooie plaatjes vanuit de fotostudio komen binnenkort.

Aai Aai schipper, THE JOB IS DON.
Ik vond het leuk om van de bouw dit verslag te maken. Heb af en toe diep moeten graven om voor elkaar te krijgen wat ik in gedachten had. Maar uiteindelijk is alles gelukt.
Op naar de Bluenose.
Groetjes Peter

Het is een prachtboot geworden, mijn complimenten!!!

Ik vond het ook leuk om via jouw bouwverslag wat verder in een uniek stukje Amerikaanse geschiedenis te duiken zodat je ook het gewone leven op de aanlegplaatsen en de mensen op de schepen tegenkomt. Bedankt voor de inspiratie en het leuke contact!

Het is een prachtboot geworden, mijn complimenten!!!
Ik vond het ook leuk om via jouw bouwverslag wat verder in een uniek stukje Amerikaanse geschiedenis te duiken zodat je ook het gewone leven op de aanlegplaatsen en de mensen op de schepen tegenkomt. Bedankt voor de inspiratie en het leuke contact!
Dankjewel Gijsbert,
Via de schepen en de tempels kom je in contact met anderen. We keep in contact!
Gr. Peter

Peter, Heb met plezier je bouwverslag gevolgd. Was weer eens iets heel anders. Indrukwekkend met al die details. Succes verder met je Blue Nose. Samen met een vriend jaren geleden een model van dat schip getuigd. Gr. Klaas.

Peter, Heb met plezier je bouwverslag gevolgd. Was weer eens iets heel anders. Indrukwekkend met al die details. Succes verder met je Blue Nose. Samen met een vriend jaren geleden een model van dat schip getuigd. Gr. Klaas.
Hoi Klaas,
Dankjewel voor je reacties, je input en het opsturen van de meters touw. Wie weet komt dat nog van pas bij de Bluenose. Als dat zo is, laat ik het weten en ga te het zien.
Gr. Peter

Prachtig schip geworden.
Met zoveel details is het moeilijk om doorlopend een hoog niveau te houden.
Dat is je geweldig gelukt met een geweldig mooi resultaat. Ik ben benieuwd naar de statiefoto’s...

Laatst bewerkt:
Dag Peter,

Prachtig mooi geworden, wat een fantastisch model geworden.
En wat een geduldige uren moeten er wel niet inzitten.
Heb je dit bijgehouden?
En er komt ook wel een bouwverslag van de Bluenose, neem ik aan.

Gr. Menne

ga niet alles nog eens herhalen wat al geschreven is want het is alle maal waar.
Dikke proficiat voor dit hoogstaand bouwwerk en bijhorend verslag, heb er echt van genoten

Prachtig schip geworden.
Met zoveel details is het moeilijk om doorlopend een hoog niveau te houden.
Dat is je geweldig gelukt met een geweldig mooi resultaat. Ik ben benieuwd naar de statiefoto’s...
Dankjewel Jan,
Ik waardeer het zeer van jou, zeker met jou Hemerica waar je de lat ook hoog hebt gelegd.
Gr. Peter

Dag Peter,
Prachtig mooi geworden, wat een fantastisch model geworden.
En wat een geduldige uren moeten er wel niet inzitten.
Heb je dit bijgehouden?
En er komt ook wel een bouwverslag van de Bluenose, neem ik aan.
Gr. Menne
Hallo Menne,
Ook jij bedankt voor je reactie.
Vanaf het begin heb ik inderdaad geturft. Alleen de laatste maanden een beetje moeten inschatten. Er zitten er bijna 1100 in.
Minus de stilstand tussen 1991 en 2019, dus verdeeld over 6 jaar bouwen.
In mijn handtekening kan je klikken op 'Bluenose 1:72'. Is een hyperlink naar het verslag.
Kom je waarschijnlijk ook bij de Ducati ;).
Gr. Peter

ga niet alles nog eens herhalen wat al geschreven is want het is alle maal waar.
Dikke proficiat voor dit hoogstaand bouwwerk en bijhorend verslag, heb er echt van genoten
Marc,
Jij ook bedankt voor je reacties. Net zoals van de andere, zijn ze een extra motivatie om door te gaan.
Gr. Peter

Back