Sleurhutje
Forum veteraan
Nope, ook op mijn Galaxy Tab geen enkel probleem. Beeldschermpje is 1024x600 pixels en voldoet prima. En ook op mijn iPhone 4 geen enkel probleem om alles te zien. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Op de ipad/iphone kun je beter tapatalk pakken.
Voor diegenen die problemen hebben met deze site en fixed width, gebruik firefox als browser en haal zelf het fixed gedeelte uit de css, en je bent klaar.. wel wat meer werk, maar ja, als het niet aangepast wordt, wel de enige werkende oplossing.
Absolute breedtes en positionering, hebben op internet niets te zoeken en is in 99% van de gevallen een knieval van een developer die niet weet hoe het wél moet.
Daarentegen.. het web is een dictatuur van de meerderheid. We kunnen gerust vaststellen dat wát Robert ook doet, er zullen mensen ontevreden zijn. Maakt ie de achtergrond roze, zullen er mensen zijn die groen beter vinden. Maakt ie 'm groen, zijn er mensen die 'm oranje willen, enzovoort.
Het is bij webdesign niet abnormaal om geen rekening meer te houden met de schermen zoals hier beschreven. Het overgrote merendeel van de bezoekers werkt op een groter beeldscherm.
Ben het overigens niet eens met je laatste opmerking.
Nou ik weet niet welke webdesignwereld jij bedoeld, maar gelukkig werk ik bij een softwareclub die absolute breedtes zoveel mogelijk probeert te voorkomen (picarta.pica.nl). Dit om iedereen te vriend te houden, en waarom zou je dat ook laten als je voornamelijk tekst laat zien. Verder vind ik (persoonlijke mening) dat mbf.nl er nu uitspringt qua gebruikersonvriendelijkheid. Het valt gewoon op terwijl het voorheen wel gewoon lekker werkte.
Ja, bedankt, eindelijk van die *&^$#! vaste breedte verlost.... En gelukkig heb ik er ook geen last meer van dankzij de handige CSS aanpassing. Bedankt voor de tip overigens!...
Jazeker. Ik heb gegoogled op "client-side css" en kwam deze pagina tegen:Werkt die CSS aanpassing ook voor de Windows Explorer???
En gelukkig heb ik er ook geen last meer van dankzij de handige CSS aanpassing. Bedankt voor de tip overigens!
Je werkt als webdesigner en kon dat zelf niet bedenken?![]()