beste modelbouwers,
ik ben jan , en ik ben net 16 geworden , (op modelbouwforum is te zien dat ik 19 ben , maar ik heb dat veerkeerd ingevoert, en ik weet niet hoe ik het moet wijzigen , maar ik ben niet 19.) en ik ben hier
helemaal nieuw op modelbouwforum
ik heb een vraag aan jullie : hoe krijgen jullie
de grotere en zware modelboten in het water?
ik heb namelijk zelf ook nog een modelvrachtschip van Nedlloyd
die is 2,40 meter lang , en als hij volgeladen is tot aan de waterlijn
dan weegt hij zo rond de 50kg, en dan krijg ik hem nooit meer uit het water, mischien hebben jullie er wel iets op verzonnen hoe je zo,n boot fatsoenlijk in en uit het water krijgt.
inmiddels zit er een boegschroef en 7,5cm messing schroef achter en er zitten 60 led lampjes in verwerkt
hier heb ik de boot net gekocht en er nog niets aan gedaan, maar ik wou gewoon even kijken hoe ze in het water licht

hier is de gerestaureerde stuurhut
hier licht ze even in de vijver , daar past ze net in
en hier is ze in het echt , alleen dan is dit de san joung , en ik heb de santos
als jullie trouwens nog meer informatie weten over dit vrachtschip dan zou ik het wel leuk vinden om het te horen ,
comentaar en andere opmerkingen zijn altijd welkom ,
mvg Jan
ik ben jan , en ik ben net 16 geworden , (op modelbouwforum is te zien dat ik 19 ben , maar ik heb dat veerkeerd ingevoert, en ik weet niet hoe ik het moet wijzigen , maar ik ben niet 19.) en ik ben hier
helemaal nieuw op modelbouwforum
ik heb een vraag aan jullie : hoe krijgen jullie
de grotere en zware modelboten in het water?
ik heb namelijk zelf ook nog een modelvrachtschip van Nedlloyd
die is 2,40 meter lang , en als hij volgeladen is tot aan de waterlijn
dan weegt hij zo rond de 50kg, en dan krijg ik hem nooit meer uit het water, mischien hebben jullie er wel iets op verzonnen hoe je zo,n boot fatsoenlijk in en uit het water krijgt.
inmiddels zit er een boegschroef en 7,5cm messing schroef achter en er zitten 60 led lampjes in verwerkt
hier heb ik de boot net gekocht en er nog niets aan gedaan, maar ik wou gewoon even kijken hoe ze in het water licht

hier is de gerestaureerde stuurhut

hier licht ze even in de vijver , daar past ze net in

en hier is ze in het echt , alleen dan is dit de san joung , en ik heb de santos

als jullie trouwens nog meer informatie weten over dit vrachtschip dan zou ik het wel leuk vinden om het te horen ,
comentaar en andere opmerkingen zijn altijd welkom ,
mvg Jan
Laatst bewerkt: