Robbie TPC
Forum veteraan
Aha, een telescoop van Russische makelij
Niets mis mee denk ik, de Russen waren de eerste die een satelliet (Spoetnik) de ruimte inschoten, de Russen hadden de eerste man in de ruimte en het eerste ruimtelab de Mir. Last but not least, de Russen waren de eerste die een sonde op Venus gedropt hadden, het beestje bezweek na een korte tijd (10 minuten dacht ik) op het Venus oppervlak door de hitte en de druk.
Moet wel zeggen dat de Russen erg terughoudend zijn met het verstrekken van informatie, op hun site kan ik vrijwel niets terug vinden over de Phobos-Grunt sonde, misschien had ik een Russische zoekterm moeten gebruiken Russian Federal Space Agency - Roscosmos |
Ben benieuwd wat van plaatjes de Russische telescoop maakt, zal wel wat beter zijn dan het ding van de Aldi.
Wat is de volgende stap Dirk, een schotel in je tuin ? :-D

Moet wel zeggen dat de Russen erg terughoudend zijn met het verstrekken van informatie, op hun site kan ik vrijwel niets terug vinden over de Phobos-Grunt sonde, misschien had ik een Russische zoekterm moeten gebruiken Russian Federal Space Agency - Roscosmos |
Ben benieuwd wat van plaatjes de Russische telescoop maakt, zal wel wat beter zijn dan het ding van de Aldi.
Wat is de volgende stap Dirk, een schotel in je tuin ? :-D