Modelbouwers bijeenkomst 30-09-2023

Prachtige foto's van een zeer geslaagde dag! Op geen van de foto's is iets te zien van de zeven modellen die ik had meegebracht, dus misschien om het totaalbeeld wat completer te maken stuur ik ze zelf even.
Constant
DSCN3916.JPG
DSCN3917.JPG

Sorry Constant. Dat was absoluut mijn bedoeling, maar het was wat hectisch he.
Ik ga ze er alsnog bijzetten.

Nou je hoeft geen sorry te zeggen. Ik ging er van uit dat je al je foto's op het forum had gezet, en ik vond het geen bezwaar de ontbrekende van mij er bij te zetten.
Maar als er toch nog foto's van mijn schepen zijn dan zie ik ze graag verschijnen.

Constant

Uit diverse reacties blijkt dat ik toch nog een flink aantal modellen/opstellingen gemist heb. Ik ben op goed geluk gaan fotograferen. Dat is dus niet nauwkeurig genoeg. Volgende keer zal ik de lijst deelnemers erbij nemen en daarop aantekenen wie ik gehad heb. Ik trek het me erg aan dat ik zo slordig gehandeld heb, en beloof hierbij beterschap. Dan wil ik de deelnemers ook vragen hoe zij hun modellen het liefst willen laten zien.
Volgende keer dus beter.

Uit diverse reacties blijkt dat ik toch nog een flink aantal modellen/opstellingen gemist heb. Ik ben op goed geluk gaan fotograferen. Dat is dus niet nauwkeurig genoeg. Volgende keer zal ik de lijst deelnemers erbij nemen en daarop aantekenen wie ik gehad heb. Ik trek het me erg aan dat ik zo slordig gehandeld heb, en beloof hierbij beterschap. Dan wil ik de deelnemers ook vragen hoe zij hun modellen het liefst willen laten zien.
Volgende keer dus beter.
Kom op Jan, neem het jezelf niet kwalijk. Ik heb helemaal geen foto's kunnen maken. We zijn er een maand lang retedruk mee geweest. De dag van de expo was enorm spannend. Zou alles lopen zoals we bedacht hadden. En wat is uiteindelijk het resultaat als ik kijk naar de voorlopige uitkomst van mijn enquête? We hebben een fantastisch evenement georganiseerd. Oké, er zijn hier en daar verbeterpuntjes maar dat is goed. Daar werken we aan. Verder een topdag. Er zijn meer dan genoeg foto's daar vele mensen gemaakt!.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat de opzet te groot was om iedereen te ontmoeten of vast te leggen op foto. Zeker als je er zelf ook nog eens staat met je hobby.
Naar mijn mening heb jij en Ron het prima gedaan. En iedereen die verder mee geholpen hebben.
Ik miste een beetje de gezelligheid die in Duizel wel was. Verder was het heel mooi om mee te maken.

Heren, het was een heel groot evenement met veel modellen, modelbouwers, internationale gasten, moeilijke maar prachtige locatie. Ik vind dat jullie beiden het fantastisch gedaan hebben. Mijn complimenten. De hoeveelheid bezoekers, de hoeveelheid modellen en de vele gesprekken hebben er bij mij ook toe geleidt dat ik vergeten ben om foto’s te maken. Ook heb ik de helft gemist of niet gesproken. Kortom, wees trots op het resultaat want iedereen was vol lof en dat was toch dankzij jullie! :thumbsup:

Ik kan alleen maar beamen dat het een schitterende dag was op een schitterende locatie. Jan&Ron: heel hartelijk dank voor de energie die jullie er in gestoken hebben. :thumbsup: En wat betreft de hoeveelheid foto’s, Jan: op zo’n dag mag jij ook genieten van het resultaat. Dan is het alleen maar mooi nadat je toch nog zoveel foto’s gemaakt hebt.
Gr. Peter

Jan, je moet het je echt niet aantrekken dat je foto's gemist hebt. Er waren 253 modellen en om die allemaal goed te fotograferen is ondoenlijk en bovendien moet jij ook aandacht kunnen hebben voor en van van andere modelbouwers. Als er foto's gemist zijn dan is het logisch dat iemand dan zelf voor die foto's zorgt en ze jou dan op stuurt, zoals ik heb gedaan. Jij hebt ze dan keurig bijgevoegd. Daar is toch niets mis mee?
Constant

Back