TIMBERWOLF
Forum veteraan
Mooie foto s allemaal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Tja Jan, dan da je verplicht zijn volgend jaar weer in het Scheepvaartmuseum te organiseren.Uit diverse reacties blijkt dat ik toch nog een flink aantal modellen/opstellingen gemist heb.
Kom op Jan, neem het jezelf niet kwalijk. Ik heb helemaal geen foto's kunnen maken. We zijn er een maand lang retedruk mee geweest. De dag van de expo was enorm spannend. Zou alles lopen zoals we bedacht hadden. En wat is uiteindelijk het resultaat als ik kijk naar de voorlopige uitkomst van mijn enquête? We hebben een fantastisch evenement georganiseerd. Oké, er zijn hier en daar verbeterpuntjes maar dat is goed. Daar werken we aan. Verder een topdag. Er zijn meer dan genoeg foto's daar vele mensen gemaakt!.Uit diverse reacties blijkt dat ik toch nog een flink aantal modellen/opstellingen gemist heb. Ik ben op goed geluk gaan fotograferen. Dat is dus niet nauwkeurig genoeg. Volgende keer zal ik de lijst deelnemers erbij nemen en daarop aantekenen wie ik gehad heb. Ik trek het me erg aan dat ik zo slordig gehandeld heb, en beloof hierbij beterschap. Dan wil ik de deelnemers ook vragen hoe zij hun modellen het liefst willen laten zien.
Volgende keer dus beter.