Modelbouwforumwerkschependag 2004

Hallo hier Jan Kouwenhoven, harstikke nieuw lid van het forum, ben gestart met de bouw van de "Zwarte Zee"

In Hengelo (O) hebben we een prachtige vijver van een hectare of twee. "De Houtmaat" geheten.
Middenin een eiland, horeca er naast.
Ligt rustig en buiten de stad.
Ik wil wel informeren of daar nog gevaren kan worden. Het restaurant wat er aan gelegen is wordt tegenwoordig particulier verpacht.
Ik weet door welke eigenaar als dit niet te ver uit de route is....

Jan,

Dat van die Witte Zee zou ik maar weg halen.
Als Ronald dat leest kom je niet meer van hem af :D

Te laat :lol:

Jan, vriend!!!
:rolling:

Maar even serieus............
Ik lijkt erop dat we dit jaar Biddinhuizen aandoen met onze tour.
Dus Jan we houden je water in Hengelo zeker in gedachten voor volgend jaar......

Mochten er mensen zijn die serieuze bezwaren hebben tegen Biddinghuizen, spreek nu of zwijg in de toekomst (of zoiets....)

ehhhh Jan.......
gevaren op de Witte Zee.......
(Adam mond houden :wink: )
ben je misschien nog in het bezit van foto's e.d.
of zou je het leuk vinden om een reisverslag te maken voor mijn site????

groeten, Ronald

Nog even voor Jan,

In welke schaal ben je aan het bouwen??
En als je nog info wilt over de Zwarte Zee, detail foto's en zo. Kijk even op mijn site.

ciao, Ronald

:wink:
Wat leuk drie reacties binnen een paar uur.

Goed dat er een locatie al gekozen is, by the way, ik vond hier in Hengelo ook een modelbouwclub met een eigen vijver, voormalig natuurzwembad.
Mogen jullie zeker niet overslaan. :P volgend jaar :D
Ben nog van alles aan het uitzoeken over modelbouw op internet, vandaar

Mijn reis op de Witte Zee is al meer dan 25 jaar geleden, foto's?, ben bang van niet, wel van Zuid Afrika enzo.
Ik was aan boord dat het schip in Rotterdam binnenkwam bij Boele Bolnes voor een zeer noodzakelijk grote onderhoudsbeurt.
Ronald, een reisverslag wordt moeilijk na z'n lange tijd wat betreft namen e.d. ik was scheepskok en wil wel eens op zolder kijken, mischien heb ik nog wel een schrift waarin alle menu's van de reis staan??
Wordt wel echt zoeken hoor.
Tot forums, JanK

GOED NIEUWS!!!!

Zojuist bericht gehad van een van de bestuursleden van 'Vaargroep Flevoland'
Hier een quote:

"Het bestuur van Vaargroep Flevoland toont zich bijzonder verheugd dat de voor een zo bekend evenement als de "Modelbouwforumwerkschependag" de keuze op haar locatie is gevallen......."

M.a.w. We zijn van harte welkom, en dat is goed nieuws.

Nadere bijzonderheden worden nog bekend gemaakt, zoals bijvoorbeeld de inschrijfgelden (geintje), routebeschrijving en aanvangstijden.

Laten we hopen dat het op zijn minst net zo gezellig wordt als afgelopen jaar!!!

Ciao, Ronald

Wat een topclub hebben we toch he?
Roel doen wij de voorbereidingen????

Oja forumzeildag...... Victoria is verkocht

Ik kom graag ook eens kijken, heb (nog) geen werkschip maar ben wel hevig geinteresseerd :lol:

Joechei...

gezien het feit dat Biddinghuizen ook voor mij vanaf Friesland aan te rijden is zal ik met mijn U96 (varend/duikend of alleen als display) ook aanwezig zijn.
Kan Roel's irritante 'Waar waren de duikboten'-lijntje in de Duikboten-hoek eindelijk ook van het forum verdwijnen....

http://home.planet.nl/~beast/status.html

Jos

He Jos, pas op he...

...of ik haal de beschermplaat onder de Parat vandaan en zal de kop van "Herr Kommandant" van je U-96 eens een beetje tot "gefullte Tomatensuppe mit Scheinehackse" verbouwen... :wink:
(Of anders haal ik m'n grote 1:72 Schnellboot erbij... En dan wordt je pas bang!)

Even zonder dollen:
Prima natuurlijk, welkom met je U-boot, maar hou er rekening mee dat het onderwaterzicht in Biddinghuizen ongeveer 30 cm bedraagt. Diepte van het water is gemiddeld 1,30 meter, dus duiken is een hachelijke aangelegenheid...

Roel

Hoi Roel,

Lag er niet een bril in de vijver???
misschien dat die het zicht nog kan verbeteren......
:wink:

Maar lijkt me wel heel bizar, een onderzeeër die jullie haventje onder water binnen vaart......

ciao, Ronald

ehm, die bril heb ik al weer terug hoor....:? uurtje zoeken doet wonderen laten we maar zeggen

Gezien de door Roel aangegeven troebelheid van het water wordt dat voor de U96 dus 'auf Seerohrtiefe gehen'.
Leuk trouwens zo'n 1:72 'schnellboot'. Met een beetje prutselen is'ie precies geschikt om als torpedo te dienen voor de U96 (1:35)......

Jos.

Back