Modellers Anonymous

Stichting Correlatie, Bureau Slachtofferhulp, het Leger des Heils, Artsen zonder Grenzen en de Rutgers Stichting, ze hebben het de afgelopen tijd bijzonder druk gehad!

( :evil: Zullen we ons organiseren? Nog een keer het forum down en Robert krijgt een schadeclaim van 200.000 euri per slachtoffer??)

Ik ben blij dat ik als back-up mijn eigen website heb, met ook een druk forum... Maar daar heb ik wel opvallend veel berichten geplaatst op mijn eigen forum ....

Weet iemand nog hoe het was in het pre-forum / pre-internet tijdperk? Was het toen drukker bij de modelbouwclubs met MAA's (Modelbouw AA'ers) of is het een verschijnsel pas begonnen toen het Modelbouwforum is ontstaan? Is de kwaal dus gerelateerd aan het MBF? Zo ja, dan heeft Roel hierboven wel een punt: "ik wist niet dat het schadelijk voor me kon zijn........."

het iritantste is dat het gewoon zo verslaafend is dat je gewoon weg niet kan stoppen.
geloof me ik heb heel vaak al van alles geprobeerd. mischien me laaste red middel school. maar het probleem de opleiding heeft alles te doen met computers en dus het internet.
robert een verzoek als ik straks op school zit kun je van voor een jaar buiten de vakanties om het forum plat leggen kan ik tenminste niet afgeleid worden.
ik geef wel even een seintje of dat een van me familie leden het doet

Ik geloof dat dat geen probleem is. (Ik leer snel :P )
Vanaf morgen dan maar? :wink:

Dat probleem heb ik ook. :P Ik werk met computers, ik entertain me met computers, ik koop en verkoop alles van modelbouw met computers, en ja, dan krijg je dus zulke belachelijk hoge postcounts... :oops: ;)

wil je me even vertellen hoe of wat :oops:
want namelijk als je denkt aan een ip ban maak je borst dan maar nat.
dan is het namelijk bar veel ip's bannen :rolling:
zon verslaafde hou je op die manier slecht tegen

Het is voor je eigen bestwil. Je hebt er net zelf om gevraagd.
Nou doeiii. :wink:

Proef ik hier enige machtswellust :roll: ?

Hoewel, eerlijk gezegd, die Freakazoid en Marco Bosch hebben natuurlijk wel een probleem en daarmee moet je ze natuurlijk helpen!!!!! Om te beginnen kun je ze natuurlijk eens een dag (voor hun eigen bestwil!!!!!!) bannen. Kijken hoe ze dit doorstaan.................

Bij nader inzien, doe maar een kwartiertje, want dat gaat natuurlijk na 5 minuten al mis.

Zie je wel Erwin, het komt niet eens bij 'm op om zelf eens een kwartiertje niet naar dat beeldscherm te staren!!! Dus, doe toch maar niet, dat wordt niks.

Ik denk dat ik morgen zelf wel zal moeten vegen hier. :oops:
Nou da's voor morgen. Wel te rusten.

Wat een stel junkies hier zeg !!!!!!!!!!!!
zoveel verslaafden lopen er in den haag niet eens rond joh !!!
ennuhhh Ikkuh heb nergens last van , ben niet verslaafd !!!
alleen lieg ik soms , verder niet :roll:

Back