Modellers Anonymous

nou jullie denken dat jullie verslaafd zijn maar ja
ik denk dat ik de kroonspan.
zelfs op school heb ik de hele tijd een scherm open met het modelbouwforum.
als het even kan op me eigen pc en dan vervolgens via logmein.com naar me eigen pc om me mails te checken en zonder gedoe dat als ik thuis kom de post count van de dag weg is.
dat gaat ver he
neem zelfs de lag van het school net werk voor lief.

ik ben dan weol verslaafd ( zie, ik ontken het niet :wink: ) maar ik merk wel dat ik een beetje af aan het kicken ben :wink:

Ik ben Rene en ik ben dus niet verslaafd ! Athans, dat hou ik mezelf voor. (ontkennende fase)

Ik spandeer veel tijd hier op het forum en kan eigenlijk geen dag zonder, altijd wel even wat lezen enz enz.
Ondertussen,mede door dit forum,steeds meer uitbreiding van mijn rc collectie.

Ik hoop dat ik nooit van deze verslaving af kom ! (ohnee...ik was niet verslaafd...of toch wel :? )

s33.gif

hooij. ik ben bart aka crash-expert.

ben verslaafd. waaraan?.

aan modelbouw ( met name heli's daarna vliegtuigen )
aan me vriendin
aan winegums
aan koekjes
aan dit forum
aan roken ( simpel om mee te beginnen moeilijk mee te stoppen :| )

meer weet ik ff niet op het moment. wat een verslavingen...

het modelbouwvirus heeft mij ook stevig in de greep...merk dat twee belangrijke zaken in mijn leven daar eigenlijk
niet zo blij mee zijn.....Mijn vrouw en mijn portemonnee :lol:
Maar ja, je moet wat als verslaafde.......
Ook op het forum ben ik veel te vaak...als er niets nieuws is aan het vliegtuigfront, dan maar oude draadjes doorspitten. Erg leerzaam by the way!

bart: laat je vriendin het lijstje maar niet lezen, en vooral de volgorde niet!

Modelbouw is geen verslaving.. het is een roeping!
:)

Hmm, mijn verslavingen:
- RC-modelbouw (auto's, auto's en euh... auto's)
- Quake 4 (multiplayer in een clan)
- School
- Wintersport
En nu is het aan jullie hetgene te zoeken wat niet in het rijtje thuishoort :wink: :D

Danny Mulders zei:
ik ben dan weol verslaafd ( zie, ik ontken het niet :wink: ) maar ik merk wel dat ik een beetje af aan het kicken ben :wink:

6 posts in 1 dag sinds je dat gezegd hebt hahaha

werkt prima dat afkicken :D

ach ja, je HOEFT niet minder te komen he ;)

En nu al ruim over de 11000, met mij valt het nog wel mee zie ik nu

Ehm, jij zou graag in een modelbouwwinkel werken... maar er is er geen in de buurt dus je richt er zelf eentje op... NIET zo erg zegt hij.. :roll:

Gerard heeft teveel tijd, maar jij bent de echte modelbouwverslaafde :wink:

Ik ben overigens ook niet verslaafd :puppydogeyes:

Cheers,

Richard

Ik was niet verslaafd aan modelvliegtuigen, maar aan vliegtuigen maar sinds modelvliegtuigen veel veelzijdiger zijn (meer kunnen) dan echte ben ik dus nu OOK aan verslaafd aan modelvliegtuigen, net zoals aan pc's, camera's en feestjes,....en... DAMN het is erg met mij 8)

Gerard_nl zei:
Danny Mulders zei:
6 posts in 1 dag sinds je dat gezegd hebt hahaha
werkt prima dat afkicken :D
Pas maar op, straks krijg je nog de bijnaam 'Danny de afkicker'.

Raptor Rulezzz zei:
Ehm, jij zou graag in een modelbouwwinkel werken... maar er is er geen in de buurt dus je richt er zelf eentje op... NIET zo erg zegt hij.. :roll:
Nee, dat is ook helemaal niet erg. Zoiets noemen ze van de nood een deugd maken!!! Op deze manier kun je straks zo'n 20 uur per dag met je hobby bezig zijn. Wel vreselijk zonde, dat je ook nog een paar uurtjes slaap nodig hebt per dag...

Wel vreselijk zonde, dat je ook nog een paar uurtjes slaap nodig hebt per dag...
Daar sluit ik me helemaal bij aan ! Zeker in de zomer met mooi (windstil) weer kom ik echt te kort met die 24 uur.
En dan moet je nog slapen en werken ook :(

Back