Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Danny Mulders zei:ik ben dan weol verslaafd ( zie, ik ontken het niet :wink: ) maar ik merk wel dat ik een beetje af aan het kicken ben :wink:
Gerard_nl zei:"ik ben gerard en ik zie het probleem niet" :wink:
...acceptatie van je verslaving is de eerste stap!
Pffwoe, gelukkig, dat je er zo over denkt Gerard. Eerlijk gezegd maakten we ons toch wel een beetje zorgen over jou met 3482 postings in een goede twee jaar tijd.![]()
![]()
![]()
En nu al ruim over de 11000, met mij valt het nog wel mee zie ik nu
Pas maar op, straks krijg je nog de bijnaam 'Danny de afkicker'.Gerard_nl zei:6 posts in 1 dag sinds je dat gezegd hebt hahahaDanny Mulders zei:ik ben dan weol verslaafd ( zie, ik ontken het niet :wink: ) maar ik merk wel dat ik een beetje af aan het kicken ben :wink:
werkt prima dat afkicken![]()
Nee, dat is ook helemaal niet erg. Zoiets noemen ze van de nood een deugd maken!!! Op deze manier kun je straks zo'n 20 uur per dag met je hobby bezig zijn. Wel vreselijk zonde, dat je ook nog een paar uurtjes slaap nodig hebt per dag...Raptor Rulezzz zei:Ehm, jij zou graag in een modelbouwwinkel werken... maar er is er geen in de buurt dus je richt er zelf eentje op... NIET zo erg zegt hij.. :roll:
Daar sluit ik me helemaal bij aan ! Zeker in de zomer met mooi (windstil) weer kom ik echt te kort met die 24 uur.Wel vreselijk zonde, dat je ook nog een paar uurtjes slaap nodig hebt per dag...