Modellers Anonymous

marco bosch zei:
maar vegen hoefd hier niet
Ik vraag me af, wat je in zo'n oh-draadje als dit dan zou moeten vegen? Alle berichten, die on-topic zijn of alle serieuze reakties?

Het lijkt me trouwens wel vervelend hoor, zo'n verslaving. Gelukkig zit ik hier alleen maar voor m'n werk :wink: !

We verdelen hier net de "huishoudelijke taken".
Monique gaat beneden dwijlen en ik zou boven even gaan vegen.
Ben ik weer mooi snel klaar. :banana: :rolling:

ik ben geloof ik ook erg verslaafd aan modelbouw, vliegen en het forum.

kijk maar eens hoeveel berichten ik heb gekweekt in zo'n korte tijd, nog een maandje en ik zit al weer bij de club van 1000

Dan heb ik het ook goe zitten >>

Kwote van men eigen topic >>

En euuh >> ik denk dat ik ga stoppen met het forum

>> Is veel te leuk / te goed en te verslavend

Natuurlijk >>>

Neen hoor >> ik stop er helemaal niet mee
Zoals ik alreeds zij >> veel te goed !

:proost:

Freakazoid zei:
Euh... niet zuipen en internetten, Dimatrix. :P Daar krijg je later spijt van. ;)

Euuh sorry maar ik ben motorijder dus zuipen :roll:
-
Ik zit hier nog steeds fris en monter achter de pc hoor >>

Probleempje soms ?

Jeetje zeg ...een praatgroep draadje.

Nou ja...zucht..misschien moet ik er ook maar voor uitkomen.
Ik ben ook verslaafd, niet alleen aan dit forum, maar het hele modelbouw gedoe.....vliegtuigen , helicopters....motortjes......zucht.

En eigenlijk vind ik de gemiddelde modelbouwer niet eens normaal....ik bedoel, vliegtuigen, nee dat gaat nog wel....maar treintjes en boten....nee da' s helemaal " je weet wel" ......zucht...wel pech...als ik eerlijk ben, ik ben stiekem eigenlijk net zo...

Vanavond maar weer eens een goed gesprek hebben op de bank.

Rare mensen die modelbouwers

Haaaaa wat een verslaafden....

Ik ben absoluut niet verslaafd,

Ik denk maar 1x per dag aan modelbouw dus men helies en men vliegtuigjes
en of toekomstige modellen te bouwen of te kopen.

Dat is dan wel vanaf dat ik men ogen opendoe totdat ik weer ga slapen

ben eigenlijk helemaal niet meer modelbouwforum verslaafd, eerst wel, maar de sfeer gaat achteruit en nu check ik alleen nog maar eens in de twee dagen of er interessant nieuws is....

ben wel heel erg game-verslaafd....

danny zwam toch niet jongen.

voor de lol heb ik even terug gekeken over de maand januari.

er is NIET 1 DAG waar jie niks gepost hebt, en gemiddeld post je 7 posts per dag in die maand...................................

Toch wel leuk, zo'n oud draadje weer eens doorlezen. Net als "mijn grootste fout" mis ik de laatste tijd dit soort gezelligheidsdraadjes toch wel hoor. Ze gaan nergens over, maar het is wel lachen als een ieder z'n persoonlijke ervaring deelt.
Ik las trouwens wel, dat Robert blijkbaar over voorspellende gaven beschikt:
Robert zei:
straks ga je nog een eigen hal bouwen!!
Robert
Lees zelf maar na over wie dit gaat ...

maar vergeleken met vroeger kom ik hier echt niet zo vaak meer hoor...
vroeger ( 2/3 maanden terug :lol: ) kwam ik hier 8 keer per dag, soms meer....
nu nog 1 à 2 keer per dag, en ook niet elke dag dacht ik....

Elke morgend als ik opsta 1ste wat ik doe is mijn pc opzetten, en t'forum checke.
en als ik met de vroege shift sta, eerste wat ik doe als ik thuiskom is men pc op zetten :wink:

hoezo verslaaft?? :lol:

ik kijk elke dag naar het forum, maar geef toe dat modelbouw bij mij in vlagen komt - ook het forum. Volgens mijn vrouw ben ik wel degelijk verslaaft.

wat ik wel grappig vind nu - sorry Danny maar ik bedoel er niets persoonlijk mee hoor- zijn de laatste postings, incl die van Gerard.
Besef dan de eerste stap van een verslaving het doorbreken van de ontkenning is.

maar vergeleken met vroeger kom ik hier echt niet zo vaak meer hoor...
vroeger ( 2/3 maanden terug Laughing ) kwam ik hier 8 keer per dag, soms meer....
nu nog 1 à 2 keer per dag, en ook niet elke dag dacht ik....

quote "ONTKENNING ligt aan de basis van elke verslaving."

Als je verslaaft ben wil je het gewoon niet beseffen, de menselijke geest kan dan ook rare dingen doen en jezelf afschermen van de realiteit.

Ik wil hiermee niet zeggen over Danny, ik heb geen zin in een flame oorlog.

Patrick

Back