Modellers Anonymous

ik ben niet verslaafd maar moet alleen op z'n minst 1 keer per dag op modelbouwforum zijn :twisted:

Ik ben niet verslaafd:
Ik ben moderator en moet dus functioneel veel op het forum aanwezig zijn. :?

Ongeveer hetzelfde als:
Ik ben niet verslaafd:
Ik ben bij de Verbindingsdienst en moet functioneel veel zware shag roken want onze radio's doen het weer niet. We zijn overgegaan op rooksignalen.

Of:
Ben niet verslaafd:
Ben misdienaar en moet functioneel de miswijn voorproeven...

hoezo ontkenningsfase???

:wink:
Roel

Ik ben uit hoofde van mijn beroep verplicht om op het forum te komen: vakliteratuur bijhouden, de markt verkennen, in de gaten houden wat er onder het modelbouw-publiek leeft, enz. :roll:

Van een verslaving is dus totaal geen sprake, het hoort gewoon bij het werk! :?

Nu ik daarover zo eens nadenk, zou ik eigenlijk de forum-uren in mijn tarieven moeten doorberekenen, want wie werkt er nu voor niets? Mmmjjaa, toch eens uitvogelen of dat niet te realiseren valt..... :roll: :wink:

Corrien zei:
Ik ben uit hoofde van mijn beroep verplicht om op het forum te komen: vakliteratuur bijhouden, de markt verkennen, in de gaten houden wat er onder het modelbouw-publiek leeft, enz. :roll:

Van een verslaving is dus totaal geen sprake, het hoort gewoon bij het werk! :?

Ik lees net dat ik genezen ben :wink: , ik doe het natuurlijk ook allemaal daarom :D

gr Remco

Ik zou voor een second opinion gaan, sommige mensen zijn nl. niet te vertrouwen

verslaafd... mwa... ikkuh wel, en ik ben blij dat ik er over kan praten met jullie :P... op vakantie had ik het over niks anders dan modelbouw en ik ben 5 dagen eerder naar huis gegaan om aan me auto te kunnen sleutelen.

me vrienden kunnen niks anders meer horen als, me auto dit... me auto dat....

dus ja HELP me ik ben verlsaafd ;)

Groet Robo

Ben niet verslaafd aan het forum, gewoon heeeeeeeeeeeel erg geinteresseerd :P

Verslaafd Nee hoor! Blijf het stug ontkennen...

Ergste is dat men je niet wil geloven... welke volwassen kerel van 37 speelt nog met autootjes?

Spoort niet zeggen ze dan... maareh als je niet spoort speel je toch met treintjes? tjoeke tjoeke toet toet....

Nou dan zal ik ook maar eens een keer iets schrijven hier.
En meteen maar wat opbiechten.
MAAR HHHOOOEEEEAAAAAA WAS ER BIJNA VAN AF.
8O
Tot ik het Raptor 50 virus van Remco kreeg.
En daar kom ik nooit meer vanaf. (denk ik)

En ja dan krijg je het forum er ook nog eens bij.
Ach nu weet de bank tenminste waar ze mijn geld moeten laten.
Hebben ze nu niet meer zoveel ruimte voor nodig ;-)

Gr Erwin.

Ik ben bang dat er een nieuwe verslaving aan het komen is.

Indoor

Heb je een verslaving als je net zo'n ding hebt

begind in Nieuwleusen
dan markelo
barneveld
eibergen
markelo

en nu al denkt wat daarna. Je thuiskomt en met het ding ff een accutje vliegt :?

Help vrienden ik ben bang voor een nieuwe verslaving, nog minder tijd

gr Remco

Ha Ha.

Vrijdags ga ik tennissen met mijn vriendin en tegenwoordig neem ik ook mijn XRB-Lama mee om ook nog even te kunnen vliegen.

neuheiten_xrb.jpg

Volgende week is ook de Zoom aan de beurt (kwestie van rustig opbouwen). :wink:

Tja... als je er toch bent?
Kun je het nuttige met het aangename verenigen! :rolling:

Oe zeg... wie had er vandaag nog meer last van ernstige rillingen... trillen in een hoekje, waan(ders) beelden, Spastishe bewegingen naar de F5 knop en refresh button, hoofdpijn, angstzweet, buikkrampen, depressieve gevoelens maar vooral je zinloos voelen. ?
sad(1).gif

Zo maar even een pot prozac achterover gooien 8O

zit al vanaf ik thuis ben ritmisch trillend de f5 toets in te drukken :wink:
maar alle stress is eraf!!
mijn toetsenbord mag weer afkoelen...

Satoer zei:
Oe zeg... wie had er vandaag nog meer last van ernstige rillingen... trillen in een hoekje, waan(ders) beelden, Spastishe bewegingen naar de F5 knop en refresh button, hoofdpijn, angstzweet, buikkrampen, depressieve gevoelens maar vooral je zinloos voelen. ?
sad(1).gif

Zo maar even een pot prozac achterover gooien 8O

Tja, nu je het zegt, daar leek het wel op :wink:

Back