Montageverslag 2 meter F3A E-Evolution, electro.

Ach zo compleet valt het mij weer mee.. moeten nog wel wat stickers op ofzo..

Ach zo compleet valt het mij weer mee.. moeten nog wel wat stickers op ofzo..

Stickers komen ook nog, ook van de sponsor:D (jaja....)

Als het landingsgestel me niet bevalt, maak ik 2 boutjes los en schuif ik het zo weer eruit.

Grt.

Is gewoon een mooie kist Alex.

De goeie kleuren (rood-wit-blauw) en die rechte lijnen op de vleugel zijn weer eens iets anders dan die standaard F3A patronen.

Ben met je eens dat de pootjes er zo niet raar uitzien.

Nog onvolkomenheden tegengekomen (verkeerde instelhoek bijv.)?

Nog onvolkomenheden tegengekomen (verkeerde instelhoek bijv.)?

Nog niet, beide stabilohelften hebben dezelfde instelhoek, maar de vleugels heb ik nog niet gecontroleerd (wel gepast) omdat de vleugelbuis-huls in de romp verlijmd moet worden nog, je kunt deze een heel stuk schuiven nog, zodat je het CG kunt aanpassen, dat is toch wel heel erg handig:p

Lindinger? Futaba?

Vertel:)

Post 17:D

Ja leuk en aardig maar even heel reeel.. de kans dat je in de B gaat winnen is niet groot voor komend jaar.. en meestal willen bedrijven niet de middenmoters sponsoren.. vat dat aub niet verkeerd op, lijkt mij gewoon een realistische weergave van zaken.

Ik heb ook best wel eens her en der rondgevraagd hoor, maar het antwoord is bijna uniform.. vlieg in de top 3 van een klasse die er toe doet en we willen er nog wel eens over nadenken (lees: GA WEG PAUPER)

Weer wat kleine dingen gedaan, wielkappen gemonteerd en cockpitsluiting geinstalleerd. Vanmiddag aan de closed-loop verder, alllllllllllll die draden:D

eevoooo.JPG

eevoooo_2_.JPG

eevoooo_3_.JPG

Twijfel nog of ik de cockpit grijs spuit van binnen.....

Ja leuk en aardig maar even heel reeel.. de kans dat je in de B gaat winnen is niet groot voor komend jaar.. en meestal willen bedrijven niet de middenmoters sponsoren.. vat dat aub niet verkeerd op, lijkt mij gewoon een realistische weergave van zaken.

Ik heb ook best wel eens her en der rondgevraagd hoor, maar het antwoord is bijna uniform.. vlieg in de top 3 van een klasse die er toe doet en we willen er nog wel eens over nadenken (lees: GA WEG PAUPER)

we spreken hier over een shop, niet over een fabrikant... dat is meestal helemaal wat anders :-)

Back