Montageverslag 2 meter F3A E-Evolution, electro.

ik weet het niet hoor... maar als het er netjes uit ziet van binnen... waarom laat je hem dan niet blank??:D

Als je lipo tijdens vlucht in de fik vliegt... zou ik lekker blijven vliegen.. blijft toch niks van over..en kun je van de laatste paar minuten nog effe genieten :mrgreen:

Ja, op de grote kisten heb ik er een dagtaak aan om op een zomerse dag die cockpit af te dekken, windvlaagje, doek weg, doek er weer op, windvlaagje, doek weer weg, om gek van te worden. En het is lelijk zo'n kist met een oude doek op de cockpit.....

Dit zag ik laatst: Home Page
1.jpg

Volgens mij word het daar ook lekker warm in... en veel werk om er omheen te doen denk ik.

Ik vind ze dus wel erg mooi, nou ja, de meeste.. maar ik snap niet helemaal het nut van die doekenhandel, wat willen ze daarmee bereiken?!

maar ik snap niet helemaal het nut van die doekenhandel, wat willen ze daarmee bereiken?!

Uhm, kleine investering met een hoge verkoopwaarde=hoge winst denk ik:D

Vergis je niet, ik ken jetvliegers die ook voor 400 euro zakken laten maken voor hun toestel, dus ja, er is een markt voor:D

Ik kan mij ook best indenken dat ze voor sommige "speciale" modelen het wel leuk/nodig vinden... maar ja, iedereen z'n keus en zijn smaak:rolleyes:

Nee wat ik er meer mee bedoelde.. waarom zou je als piloot zo'n doek willen.. bij een GFK toestel volledig overbodig, en bij folie eigenlijk ook..

bij gfk weet ik niet, maar bij een plastic cockpit kan die wel eens gaan "bobbelen" als het warm is, das de belangerijkste reden denk ik.

Dit zijn trouwens de voorlopige uitslagen op de staartroeren;

roerennnn.JPG

roerennnn_2_.JPG

roerennnn_3_.JPG

Een keertje geen megagrote roeren met 3D-uitslagen:)

Die op je elevators ga je nog wel verkleinen :P

Toch ziet het er allemaal netjes uit!

Nou, motor, regelaar en programmeerbox komen volgende week binnen. Lipo's bestel ik na het weekend:)

Tsja, wat zal ik zeggen, je moet je uitslagen zo klein mogelijk maken bij F3A, dan stuur je rustiger en consequenter. Dus bepaal welke radius je wilt draaien bij lussen, en stel daar je uitslag op in. Het lijkt mij dat je met de uitslag zoals je 'm nu hebt staan, al een vrij krappe lus zou draaien. Natuurlijk wel een grotere uitslag gebruiken voor de snap ik het B-programma :)

Back