Montageverslag SebArt Angel S50

En als je het los moet bestellen, dan duurt dat weer langer natuurlijk, en dan kun je zondag het gevecht met mij niet aan:mrgreen:

ik weet dat je het los kunt bestellen,de prijs weet ik niet.Maar als het bijna even duur is kun je even goed een hele nieuwe nemen

Gevecht... iig geen eerlijke dan.

'K ben een :newbie: nog nooit ook maar een F3A wedstrijd gezien...

Maar het is zeker een van de doelen, boven jou eindigen. Maar dat hoeft deze wedstrijd nog niet. Nu is het doel, niet laatste worden.

Nando zei:
Nu is het doel, niet laatste worden.

Ah, dus je wil toch boven Alexzzz komen :P

(sorry die was te mooi om niet in te koppen)

Vaak is het prijstechnisch niet interessant om bv. alleen een romp te kopen. Meestal komt het er dan op neer dat je voor een marginaal bedrag de rest vd. kist er ook bijkoopt. Gewoon bewaren die vleugels als reserve, of bv. leuk voor een hobbyprojectje.

De HS85MG's hebben zo iig wel bewezen dat ze zo'n kist wel aankunnen..

De HS85MG's hebben zo iig wel bewezen dat ze zo'n kist wel aankunnen..

Hadden ze in de Funtana al, die romp en vleugel zijn al een keer door midden geweest, en die word een stuk belastender gevlogen.

Ook accu leeg, aandrijf accu in hoover. Na een aantal korte <30sec vluchtjes om dingen in te stellen.

Alexzzz zei:
LOL, eerst maar eens zelf meedoen in de B, daarna pas praatjes he!

Nou nog niet de eerste wedstrijd maar, want dan haak jij weer af als ik te dichtbij kom ;)

Nou nog niet de eerste wedstrijd maar, want dan haak jij weer af als ik te dichtbij kom ;)

Neenee, het moet te combineren zijn; F3A-X en F3A:p (tenzij de data samenvallen, dan gaat de X voor, maar dat is dit jaar niet van toepassing)

No pain, no gain :)

Reden van de total loss van mijn Oxalysje, na nader onderzoek: den tank was leeg. Dop eraf op de kop houden; geen druppel.

Ok, toegegeven ik moest de landing even uitstellen maar dacht dat te doen door nog kort even te hoveren.

Kan Nando wel redelijk de hand schudden wat dat betreft.

Die funtana is gewoon gerepareerd hoor, nauwelijks zwaarder en niet weinig lelijker geworden. Was enkel doormidden, niet verpulverd als deze, de romp was ongeveer even stuk als de flinton eerder in dit topic.
Op zich hooverde hij wel oke, alleen toen ik eruit kwam had ik vol of iig veel extra vermogen nodig, dat kwam niet dus ging hij naar de grond.

Financiën zijn rond voor de nieuwe kist.:bday:

Ben trouwens net begonnen aan een AM (freestyle, Aertistic Aerobatics, FTM, kunstvlucht&3D op muziek) voor deze kist.
Erg lastig want haakse hoeken maakt ie niet, en alles moet ruim gevlogen kunnen worden. Ben nog muziek aan het uitzoeken, knippen en plakken.

de romp was ongeveer even stuk als de flinton eerder in dit topic.

Mijn eerste Fliton Prodigy vloog ik een keer met windkracht 6, ging opzich goed, totdat de tandwielen van het rudderservootje gestript verder...................man man, die was pas stuk, zelfs de accu was een stukje korter geworden:mrgreen:

Mijn flinton prodigy vloog ik stuk doordat ik ging vliegen toen ik me echt niet lekker voelde, stuurfout gemaakt. Wel te repareren maar dat is er nooit van gekomen, later verbrand.

Zo, dan staan alle gecrashde >300g 3d toestellen in dit topic.

Als ie 'm donderdag koopt, moet dat toch zeker lukken. In 2 dagen kun je 4 van die kisten in elkaar schroeven als je wilt :P

Edit: idd Robin. En donderdag avond de 1e "bouw"dag.
Servokabels zijn op lengte, stuurstangen gemaakt, ga straks de servogat verklein houtjes maken.
Moet in no time in elkaar zitten.
Lijkt me niet dat het meer dan een uur of 6-8 moet duren inc simpel instellen.(ruim berekend)
Zaterdag de hele dag vliegen zou mooi zijn.
Dit keer ook geen foto's van de bouw, enkel before en after shots. Kost verbazingwekkend veel tijd.

Enne,
Scheve achterplaat van de motor, iemand een goede methode om dat te fixen?
Angel%2036%20motor.jpg

Niemand een goed idee?
zit er nu aan te denken het met een ringetje op te lossen...

Laatst bewerkt:
Heeft die plaat een functie? Inspannen en met een hamer weer recht tikken?

Met die plaat maak ik hem aan het toestel, verder geen functie. Maar als je hem scheef vastmaakt gaat de zijstelling en/of domping ook verkeerd.
inspannen en hamer word denk ik lastig... weinig ruimte.
Neem hem vanavond mee naar de club, hamers, bankschroeven zijn daar ook, en ook nog eens tig jaar ervaring. Maar ik dacht dat iemand hier vast al eens dit probleem eerder is tegengekomen.

Ik wel, met een andere motor, en mijn oplossing was: nieuwe regelen, dus daar heb je niets aan.

Zou wel goed kijken of die motor echt 100% goed is.. je wil niet de nieuwe gelijk ook de poeier inhelpen..

Back