Montageverslag SebArt Angel S50

Zo nu kennen we Nandoweer.
Grote klasse.
Heb eens wat voor de hobby over.:sleepy:
Succes met monteren.
He niet gaan afrafelen hoor, dat is het niet waard.
Groeten Han en Manfred.

We leven helemaal met je mee.
Zat net op het berifht tewachten.
 
Laatst bewerkt:
Nando, jij bent een modelvlieger/bouwer van de eerste klasse! Respect voor al de moeite die je ervoor hebt gedaan. Die Angel S50 moet wel erg goed zijn:)
 
SH*T!!!

Ik maak net m'n cockpit kapot, beteken niet dat hij niet zal vliegen maar wel dat hij HEEL erg lelijk word...
Nooit iets op je stoel leggen om half 2 's nachts.

Alle heel erg bedankt voor de aanmoediging.
 
is de cockpit van de andere angel ook helemaal aan barrels:(

Nogal;)

Angel%2034%20terug%20in%20elkaar.jpg
 
aargh nando dat zit niet mee.. niet nog wat te doen met de cockpitkap van de oude ofzo?

(het raampje van de oude is nog helemaal heel volgens mij..)
 
roeren verlijmen, servo's erin, stuurstangen/kabels er aan, motor er op, regelaar er in, ontvangeraccu, ontvanger, schakelaar --> kloar.
 
roeren verlijmen, servo's erin, stuurstangen/kabels er aan, motor er op, regelaar er in, ontvangeraccu, ontvanger, schakelaar --> kloar.

Klopt, daarbij is het voor Nando de 2e keer dat ie deze kist doet, EN hij gaat 's nachts nog wel eens door, dus dat moet makkelijk lukken om zaterdag te maidenen:)
 
Los cockpitkapje kost ook geen fortuin hoor. Ik heb er al 2 versleten van mijn Sebart Katana.

1x 'iets' te laat uit een inverted flatspin optrekken (ah.. nog 1 slag.. kan precies)

1x niet goed vastgezet waardoor cockpitkap midden in de vlucht het vliegtuig verliet en op het dak van een garagebedrijf viel. Daar heb ik hem dan wel weer vanaf weten te halen, maar hij was toch flink beschadigd door de val.



20 euro: http://shop.lindinger.at/product_info.php?products_id=68600&osCsid=dec2f92474835e6f99fb6decfaddb975
 
Laatst bewerkt:
Klopt, daarbij is het voor Nando de 2e keer dat ie deze kist doet, EN hij gaat 's nachts nog wel eens door, dus dat moet makkelijk lukken om zaterdag te maidenen:)
Als ik 's nachts zou doorhalen ben ik zelf niet in staat een wedstrijd te vliegen, dat is naast een vliegtuig ook wel belangrijk.
Gister op moment van dat bericht waren beide vleugels helemaal af en zaten de landings pootjes eronder.

Fraggy, dat scheelt idd, had duurder verwacht. Bedankt voor de link.

Cockpit zit weer in elkaar, losse stukjes met tape bij elkaar. Foto is gemaakt, komt op enig moment wel op het forum.
 
1 grote mok? da's te weinig hoor.. minimaal 2 of 3 grote mokken.. en dan pas kan ik mijn ogen verder dan 3mm openkrijgen :)
 
Nope, nog niet klaar. Vlieg zondag gewoon met de kleine Oxalys 50. :)

Morgen moet ik het programma nog in zijn geheel achter elkaar zien te vliegen, en een 'GAS>RUD' mixertje instellen.
 
Ben niet zo van de koffie, meestal een blik redbull onderweg naar de wedstrijd.

Rudder zit vast, aansturing zit erin. Wel 1 2,5mm oogje stuk (om de kabel aan de ballink te doen). :???: gewoon tijdens het vast draaien, pats...
Ga nu aan het hoogteroer beginnen, meten, meten, meten.

Maar eerst ff pauze. Moet makkelijk vanavond af zijn, morgen op het veld veel (in)vliegen.
 
Back
Top