Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
In dit geval is het ook vooral het idee dat ik gewicht toevoeg wat niet nodig is,.Gewoon even een schroefje of canopy latch ergens neerzetten. Ook bij een 3D kistje zul je die 5~10 gram niet gaan merken hoor.
In dit geval is het ook vooral het idee dat ik gewicht toevoeg wat niet nodig is
Bij de instelling die jij nu toont heb ik (gelijk formaat) kisten al meer dan 100g zwaarder zien worden.
Vandaar dat ik het in dit geval ook niet zou doen.Ik dacht toch dat er inmiddels is aangetoond dat het wel degelijk nodig is..
Ja, dat weet ik (maar niet zo erg als ik dat ben) maar met niet nodig bedoelde ik dat het ipv de magneetjes kan, dan haal je evenveel gewicht weg als je toevoegt, en niet icm, en dus 5-10g extra.Je zou mij voldoende moeten kennen dat ik miereneuker ben op gewichtsvlak. Maar zaken die nodig zijn, zijn nodig.
2 Extra bedoel je, boven de 2 (paar) die er nu al inzitten?
Ik zat meer aan een systeem ipv de magneten te denken, wel met magneten maar niet zo koud op elkaar, met de gedacht van gewicht.
Maar ik blijf vergeten dat het een F3A kist is en ik best wat extra mag hebben...
Elke kist ook met 3 meter span kan je de kap met magneten vast zetten .
Hoezo wipt ie 'm er af, die trilde toch helemaal niet?![]()
En als een kap een romp moet verstevigen zit er een fout in de konstruktie .