Dan zou ik dit toch even laten weten aan de winkel waar je het toestel gekocht hebt. Als het zomaar stuk gaat, zonder aanwijsbare reden, dient het toch kosteloos vervangen te worden, lijkt me.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat lijkt een algemeen probleem te zijn. Bij mij was dat ook, en volgens mij bij Justapoke ook. Bij mij was het opgelost door de winkelier die mij kosteloos een servo reverser stuurde. Maar je kunt deze ook voor 2 euro bestellen bij HobbyKing. Ook in het NL warehouse, dus binnen een werkdag in huis. Simpele oplossing, werkt perfect.
Jaja, het contact heb ik al gehad. FMS verkoopt ze als PNP dus dat betekent volgens mij dat een ontvanger aansluiten en gaan met die banaan mogelijk moet zijn, zonder eerst uitgebreid servo's te testen, toch.
Betreft de flaps, dat is juist het probleem wat ik bedoel: als je de arm/links verkeerd hebt geplaatst kan het gemakkelijk stuk gaan omdat de flap niet verder naar boven kan. Dit met dus echt goed ingesteld worden.
Zelfs als je een foam-scharnier niet eerst "los" maakt kan je servo daar ook al op stuk lopen.
De servo's vervangen zal niet zo'n grote post zijn, maar ik moet dan ook de inbouw van de draden helemaal op nieuw doen en moet dus wel de originele servo's hebben, want anders zijn de snoertjes denk ik te kort.