mooie plaatjes vanaf de waterkant

op de foto anderhalf week geleden lag er 1 cm ijs op het vaarwater van de schepen op de foto´s 2 berichten terug ,,nu ligt der een laag ijs van pakweg 10 cm toch niet te geloven dat dat zo snel kan! maar ik kan neit wachten tot dat het weer ontdooit is kunnen we tenminste weer is varen:D

Plaats Hier Nu Alleen Foto,s En Geen Onzin
Veel Mensen Verzieken Dit Draadje Door Er Zoveel
Mogelijk Rotzooi Te Schrijven.
Hou Dit Nu Eens Schoon.

M Vr Gr Jan.

Helemaal mee eens, dus vanwege het ijs maar een foto uit het archief:

p1040924xe7.jpg

Werkschependag 2008

Gr robin

full

full

full

full

hierbij een paar plaatjes uit het zeeuwse vlissingen
foto's zijn gemaakt op 28-12-'08

wil nog niet lukken met de foto's:cry:

Laatst bewerkt door een moderator:
Bestanden zijn waarschijnlijk te groot. Originele foto verkleinen en daarvoor bestaan programma's. Bijvoorbeeld IRFANVIEW wat gratis is te downloaden. Klik op foto, openen met.. dan irfanview nemen, dan image aanklikken, dan resize sample, 540x480 kiezen en dan bestand aanklikken en save as..JPEG-JPG. Deze kleine bestanden opslaan in een aparte map kleine beelden en deze dan plaatsen. Dat is mijn werkwijze en gaat altijd goed.

Groetjes Hans.

Bestanden zijn waarschijnlijk te groot. Originele foto verkleinen en daarvoor bestaan programma's. Bijvoorbeeld IRFANVIEW wat gratis is te downloaden. Klik op foto, openen met.. dan irfanview nemen, dan image aanklikken, dan resize sample, 540x480 kiezen en dan bestand aanklikken en save as..JPEG-JPG. Deze kleine bestanden opslaan in een aparte map kleine beelden en deze dan plaatsen. Dat is mijn werkwijze en gaat altijd goed.

Groetjes Hans.

dankzij het filmpje van Robert is het uiteindelijk toch nog gelukt.

gr Richard

Goes

na het weekend in Goes op het Grootste modelbouw evenement van Nederland deze plaatjes geschoten van mijn apollo en mijn Smit frankrijk die een Jacket sleepte.
helaas gaat het net als in het echt niet altijd goed en kan een sleepboot wel eens kapseizen.
dit gebeurde zo snel dat daar geen 1 foto van is.
was neit gepland, maar als het gebeurd maken we er maar gelijk en show van :P

DSCF9696.jpg

DSCF9697.jpg

DSCF9700.jpg

DSCF9704.jpg

DSCF9720.jpg

DSCF9721.jpg

IMG_1821.jpg

IMG_1822.jpg

IMG_1823.jpg

Met dank aan F. Paauwe die foto's van de gezonken Apollo maakte.

de apollo is nog ok hoor. moet wel de motor conserveren, maar ben daar inmiddels el goed in geworden, want de apollo is op de 1 of andere manier niet mijn succes bootje. is er telkens wel wat aan de hand. maar ja maakt nie uit we laten ons niet uit het veld slaan en gaan vrolijk verder.

MVG Maurice

morgen varen

Ik heb een nieuwe boot gekocht en ga met deze boot morgen een proefvaart maken.
voor mij is het een proefvaart.
hier een foto van de zender 8 kanaals

hier een foto van de situatie van nu

morgen post ik nog meer foto´s maar dan in het water.

Motor Monoperm Super 12 V en schroef 70MM

Ja Karsten, ik kan wel lezen

Dit topic heet "Mooie plaatjes vanaf de waterkant"

dus morgen na je proefvaart kan je foto's hier plaatsen.
die foto's die je hier boven geplaatst heb had ik hier
oude-futuba-zender al gezien

groeten, en een behouden vaart morgen, Brandaris

Laatst bewerkt door een moderator:
KAN JIJ WEL LEZEN??
Zo, korte teentjes Karsten :(
Dit topic heet "mooie plaatjes vanaf de waterkant", en niet "ik stel mijn nieuwe aanschaf voor".
Wat de foto van een antieke zender op een stoel o.id. daarom in dit topic doet ontgaat mij geheel.
Als het nu een foto van een zender in het water was, kon ik het nog een beetje plaatsen.
Dus als er eigenlijk iemand niet kan lezen BEN JIJ HET WEL!

Of is het begrijpend lezen ;) waar het aan schort :D

Het wordt volgens mij weer tijd voor een bezem door dit topic zodat er weer plaatjes vanaf de water kant komen ipv tekst

Gr Martin :D

Back