Ik weet niet of het heel handig was om een nieuwe topic te starten maarja.
Ik wil eens weten of 380size een oorzaak is van een hogere temperatuur dan een 540 of zelfs een 550 motor.
dit dacht ik omdat 380 kleiner is waardoor hij het dus zwaarder heeft.
zo ja, is het dan handig om een 540 motor te nemen? want mijn motor zit tegen de 65-70graden aan dus het maximale.
welke raden jullie dan aan om te combineren met mijn 35A ESC? of zal ik gewoon een alu gearbox kopen als een heatsink?
Ik wil eens weten of 380size een oorzaak is van een hogere temperatuur dan een 540 of zelfs een 550 motor.
dit dacht ik omdat 380 kleiner is waardoor hij het dus zwaarder heeft.
zo ja, is het dan handig om een 540 motor te nemen? want mijn motor zit tegen de 65-70graden aan dus het maximale.
welke raden jullie dan aan om te combineren met mijn 35A ESC? of zal ik gewoon een alu gearbox kopen als een heatsink?