ik rijd er anders al 8 maanden zo meeSorry, zeg jij nou dat 65/70 graden niks is?
Dat is namelijk echt veel te heet, zeker als je dat elke keer rijdt, dan duurt het nooit lang voorhij ermee stopt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik rijd er anders al 8 maanden zo meeSorry, zeg jij nou dat 65/70 graden niks is?
Dat is namelijk echt veel te heet, zeker als je dat elke keer rijdt, dan duurt het nooit lang voorhij ermee stopt.
ik rijd er anders al 8 maanden zo mee
ga eerst het hoe warm mag alles worden topic maar eens lezen, het is idd aan de warme kant maar niet veel te heet!Wil niet zeggen dat het goed is, 70 graden is gewoon veel te heet.
Om je setup te behouden zou ik anders gaan vertanden, just my 2 cents![]()
ga eerst het hoe warm mag alles worden topic maar eens lezen, het is idd aan de warme kant maar niet veel te heet!
...darkfire hoeveel geld heb je op dit moment?
Anders verkoop je gewoon je yeah racing setje en koop je een nieuwe motor en regelaar.
En dan op lipo gaan rijden. Kun je ook een keer mee rijden met de offroad meeting![]()
geld heb ik genoeg, alleen ik koop geen lipo's omdat het niet duidelijk is of ik deze hobby over een jaar weer heb, en dat kost wel iets.
ik verkoop liever niet mijn set, geeft geen goed gevoel.
ik wou dan ff blijven bij nimh.
sorry, ik bedoelde nog.
het setje is opzich goed genoeg.
mijn vraag was gewoon of de temps verschillen tussen 380 en 540 motoren.
voor de rest is het setje goed genoeg.
tegenwoordig weet iedereen dan ik liever in NL bestel, dus een lipo set met 2x een 2s 5000mAh lipo kan je niet onder de honderd vinden.
ook bestel ik iets voor het eerst en heb gelijk al problemen.
EDIT: slaap lekker, morgen een reactie terug.
zoals welke, onder de honderd dan hè?
of bedoel je die problemen? tja, naar brabant fietsen is best ver weg hoor!