motor grootte, de oorzaak van warmte?

Je moet gewoon veel lezen...
Dan leer je die lipo's ook wel.
Het aantal C is het liefst zo hoog mogelijk en het mah ( rijdt tijd ) ook.
Als je een 30-40C 5000 Mah lipo hebt hoef je je echt geen zorgen te maken!
Je moet gewoon gebalanceerd laden op de goede snelheid ( ikzelf laadt altijd op de helft van het Mah waarde ( in dit geval dus 2,5A ))

of de groote invloed heeft? ja en nee, de 8.5t is bv wel een normale 540 motor die zal meer kracht hebben dus minder snel warm worden onder de zelfde omstandigheden dan de 9t omdat tie in princiepe een 360 van binnen is, maar in de bullet doat de 9t het ook prima dus in jouw geval ligt het niet aan de grote

heatsinks? die ribbels?, die hebben weinig zin in een afgesloten ruime zoals in jouw traxxas, heatsink vergroten het oppervlak dat warmte kwijt kan raken aan de lucht, als de lucht er niet langs kan/ bij kan heeft het nauwelijk nut

even veel effect denk je als een 540 met een alu gearbox?

hij hangt er wel buiten, alleen de gearbox dekt hem wel af.

geld heb ik genoeg, alleen ik koop geen lipo's omdat het niet duidelijk is of ik deze hobby over een jaar nog heb, en dat kost wel iets.
ik verkoop liever niet mijn set, geeft geen goed gevoel.

ik wou dan ff blijven bij nimh.

Laatst bewerkt:
Hoezo over een jaar WEER hebt. je hebt de hobby nu toch? en hoezo geen goeg gevoel als je je yeah racing setje verkoopt? en nimh tja je moet het zelf weten. Ik snap het iig niet dat je geen lipo wilt.
geld heb ik genoeg, alleen ik koop geen lipo's omdat het niet duidelijk is of ik deze hobby over een jaar weer heb, en dat kost wel iets.
ik verkoop liever niet mijn set, geeft geen goed gevoel.

ik wou dan ff blijven bij nimh.

sorry, ik bedoelde nog.
het setje is opzich goed genoeg.

mijn vraag was gewoon of de temps verschillen tussen 380 en 540 motoren.
voor de rest is het setje goed genoeg.
tegenwoordig weet iedereen dan ik liever in NL bestel, dus een lipo set met 2x een 2s 5000mAh lipo kan je niet onder de honderd vinden.
ook bestel ik iets voor het eerst en heb gelijk al problemen.

EDIT: slaap lekker, morgen een reactie terug.

Laatst bewerkt:
waarom bestellen als de rc shop vlak bij is?
sorry, ik bedoelde nog.
het setje is opzich goed genoeg.

mijn vraag was gewoon of de temps verschillen tussen 380 en 540 motoren.
voor de rest is het setje goed genoeg.
tegenwoordig weet iedereen dan ik liever in NL bestel, dus een lipo set met 2x een 2s 5000mAh lipo kan je niet onder de honderd vinden.
ook bestel ik iets voor het eerst en heb gelijk al problemen.

EDIT: slaap lekker, morgen een reactie terug.

Back