motor grootte, de oorzaak van warmte?

Foto0134.jpg

Foto0135.jpg


Dit kan er ook gebeuren!:rolleyes:
 
he, ik verzin t ook niet, de bullet gaat 60 op 9t setje en als je bij een modelbouw winkel/site gaat kijken raden ze allemaal ene licht 1/8 setje voor de slash aan.
 
dus:
onroad 4WD +35A = te licht
slash 2WD + 35A = te licht
bullet 4WD +35A = te licht
rustler + 35A = net goed?

dus de rustler is opzich de enige die het nog eventueel kan gebruiken?
van de on-road had ik het trouwens niet verwacht.
 
de 9t 35a wordt aanbevolen voor 1/12 en 1/10 en is dus 1/10 de max.
Het gaat wel, maar je zit waarschijnlijk wel op de max van z'n kunnen.
En soms gaat t lang goed, soms niet.
 
westcoast hoe kom jij aan de info dat er in de standaart slash een 1/10 setje zit?

enne voor onroad is die 35a gewoon geschikt hoor, ik denk dat bij die foto het vennetje is doorgebrand of hij heeft net een slecht setje te pakken (het vennetje kan maar 7.2 volt aan en de esc zelf 3s dus )

en in de bullet gaat het net, maar is idd eigenlijk te licht

voor de rustler zou het moeten kunnen, hoe zwaar heb je je slipper-clutch staan ?
 
Ja dat kan, ook dit is op z'n max, dus is ook m'n eigen schuld .
Kan ook pech zijn, want op de slash heeft hij het veel langer uitgehouden ( en misschien nu nog steeds bij de andere eigenaar )
 
westcoast, standaart 2wd slash zonder brushless heeft een titan 550 motor du geen 540, het vxl setje heeft hele andere specs dan een 9t 35a ezrun setje,
 
ez-run/yeah-racing zegt van wel, alleen de fan kan max. 7.2v aan.
hpi zegt dat het alleen 2S aan kan.
westcoast, had je hem niet te zwaar vertand.

trouwens, het topic ging toch over de motor? :wink:
 
Back
Top