De luchters zijn geschilderd en staan op hun plaats naast de voorste roef. De trossenmanden zijn ook klaar. Op de den is de belettering te zien. Hiermee is ook de belettering gereed.
De naamborden op de voorsteven zijn ook aangebracht.
Op de boeing van de brug hebben een naambord en het wapen van Schoonhoven, hier vast gehouden door twee leeuwen, een plek gevonden.
Dan rest mij nog om het grote naambord op steunen op de achterroef te plaatsen. De steunen staan in de verf. Morgen maar eens kijken hoe ik dat ga plaatsen.
De vier kleine naambordjes kan ik nog niet plaatsen omdat ik niet weet wie nu boven stond. Jr. of Sr. Dat hoor ik dan van het weekend wel.
Er schiet niet veel meer over!!!
Het voorste ankerlier is bijna zover dat het op het voordek geplaatst kan worden. Nog wat verf bijwerken, de losse onderdelen verlijmen en de ketting over de schalmwielen leggen en de schalmgaten in leiden.
Er zijn nog wat vraagjes:
van Koos wil ik graag te zien krijgen welke vlaggen er gemaakt moeten worden.
Vraagje: Hoe maken jullie vlaggen?
Van Koos wil ik ook weten wat voor zeil en hoe dat zeil over de boot gelegt werd, zodat ik dat ook kan afronden.
Er zijn vast nog wel wat kleine dingetjes, maar daar zal ik jullie niet mee vermoeien.