leek me ook wel maar holco heeft wel een punt kwa montage ze hadden beter inbus er in kunnen plaatsen propadapter heb je toch nodig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Beste Holco,
Allereerst hartelijk dank voor deze mooie gegevens van die verschillende motoren.
Ik heb echter wat problemen met het "lezen" van de gegevens.
Lees ik de volgende gegevens juist?
Motor: KDA20-28M met prop GF 10x4,5
Levert 400 gr thrust bij 4 Amp ?
Kan iemand mij misschien een beetje op weg helpen met een tricopter, die ik wil gaan bouwen.
Ik was vanplan om een geheel carbon-fiber frame te maken met een 3s 3000 accu. Ik wou proberen het geheel onder de 650gram te houden.
Ik ben aardig handig met dingen maken, maar met mijn agrarische inttellect heb weinig tot geen verstand van elektronica. Ik wil er een bouwen dus dat hoeft niemand me af te raden.
Ik wou als brein gebruik maken van een Open Pilot-controle.
Doel is dat er uiteindelijk een camera aan komt te hangen.. bijv Gopro.
Nu is de vraag wat kan ik als beste voor motors, ESC's en Props nemen in combinatie met de 3S accu om een zo langmogelijke vliegtijd te behalen?
Dit moet ik namelijk hebben voor het ontwerpen van het frame.
Liefst wel een beetje budget als het kan. Ik zat zelf op Hobbyking te kijken naar een +- 1000kv motors tot 15dollar, maar dan zijn er nog tig verschillende modellen waar ik uit kan kiezen.
Ik ga mij ontwerp baseren/jatten van hem; Shrediquette - a multirotor MAV by W. Thielicke: Shrediquette DLX