Als ik ze iedere winter kan vervangen zou ik helemaal gelukkig zijn
Momenteel moet ik ze voortijdig vervangen vanwege een roestachtige aanslag in het lager
Brandstof is ook niet echt iets waar ik op bespaar
Vandaar ook dit topic, ik zal vast ergens iets niet goed doen, maar ik weet even niet wat
Ik gebruik after run als hij meer als een week stil staat
Afstelling zou redelijk moeten zijn
Zou nog kunnen dat ik het op de verkeerde plek erin doe of er te weinig in stop
Maar dat moet ik eens zien bij een collega vlieger die hier geen last van heeft
Lang leve tnt, vanaf gister doen ze er te lang over...
8 tot 10 dagen kunnen ze niet waar maken.
Momenteel moet ik ze voortijdig vervangen vanwege een roestachtige aanslag in het lager
Brandstof is ook niet echt iets waar ik op bespaar
Vandaar ook dit topic, ik zal vast ergens iets niet goed doen, maar ik weet even niet wat
Ik gebruik after run als hij meer als een week stil staat
Afstelling zou redelijk moeten zijn
Zou nog kunnen dat ik het op de verkeerde plek erin doe of er te weinig in stop
Maar dat moet ik eens zien bij een collega vlieger die hier geen last van heeft
Lang leve tnt, vanaf gister doen ze er te lang over...
8 tot 10 dagen kunnen ze niet waar maken.