Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat moet je ervoor hebben ?Ge had mijne gemini ook kunnen overnemen...![]()
Op de site van Multiplex USA worden Hitec HS65-HB's of HS65-MG's aanbevolen, terwijl in de handleiding over 'Servo Nano-Karbonite' spreekt. Ik neem aan dat daarmee de MPX Nano Pro Karbonite servo bedoeld wordt (en niet de MPX Nano S).
Mij lijken HS65-HB's ruim voldoende. Iemand ervaring met deze servo's op de parkmaster?
Aandrijving wordt:
Himax 2816 - 1220
APC 9 x 3.8
HobbyWing 30A ESC
Turnigy Nano-tech 1000 mAh 3S 25-40C
Op de site van Multiplex USA worden Hitec HS65-HB's of HS65-MG's aanbevolen, terwijl in de handleiding over 'Servo Nano-Karbonite' spreekt. Ik neem aan dat daarmee de MPX Nano Pro Karbonite servo bedoeld wordt (en niet de MPX Nano S).
Mij lijken HS65-HB's ruim voldoende. Iemand ervaring met deze servo's op de parkmaster?
Aandrijving wordt:
Himax 2816 - 1220
APC 9 x 3.8
HobbyWing 30A ESC
Turnigy Nano-tech 1000 mAh 3S 25-40C
Het MPX 3D tuning aandrijfsetje voor de parkmaster combineert de 2816-1220 met een 10x4,3 prop (en 30A ESC), dat zou normaal gezien het toerental naar beneden moeten halen, maar bij die combinatie raadt Ecalc aan een kleinere prop te nemen (en rekent niets uit).
Ben ondertussen met het samenbouwen gestart.
De handleiding vermeldt niet dat de scharnieren in de roeren geborgd moeten worden. Ik ga er van uit dat dit wel zo hoort, of kan het het toch achterwege gelaten worden? Iemand ervaring?
Verder kijk ik een beetje wantrouwig naar de bevesting van de meegeleverde roerhevels. Deze worden enkelzijdig gelijmd in een gleufvormige uitsparing (worden niet geborgd aan de andere zijde van het roer). Beetje criptisch omschreven, zie hier, p 8/14, afbeeldingen 4, 6 of 8:
http://www.multiplexusa.com/downloads/M214231-ParkMaster_3D_Manual.pdf
Heb je nog een mooie beschildering of de standaard plakkers?
Een foto is wel leuk als het geen standaard is.
Succes met de maiden.